ow wat fout...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef Flyduck het volgende:
kijken hoe goed die negerin snachts te volgen is met die infrarood cam..
Dat is geloof ik Marcel, vader van de fascistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer een gozert die ik nog nauwelijks gezien heb. Zal wel de broer van zijn...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef the_fucker het volgende:
Janine is een gangster uit "da hood" die al heel veel heeft meegemaakt. Zo heeft ze eens bij een tramhalte gestaan en was er geen plaats meer in de tram. De nieuwe Rosa Parks zeg ik je!
Zij denkt van wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hmm, die Janine heeft niet echt modellen-hoofd vind ik.
Toch een erg goeie ombouw actie geweest...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hmm, die Janine heeft niet echt modellen-hoofd vind ik.
Yep, de reuzin. Heel eerlijk en recht door zee. Heeft een hekel aan achterbaks gedoe.quote:
Tsja... nou... ongelooflijk dan wat een sukkels.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ze begonnen heel plompverloren om kwart over tien of zo, toen zaten ze er al in.
En het is idd nog niemand opgevallen dat ze in een fucking bunker zitten![]()
stoere ex-politieman Tijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef flugeltje het volgende:
Wie is die brabo eigenlijk. Ik vind 'm super. Zo heerlijk naief
Ja!!! Dat heb ik dus ook... kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt me heel bekend voor, maar geen idee waarvan. Misschien lijkt ze op iemand ofzo...
[afbeelding]
Yep dat is Tijn "achtien paar voetbalschoenen"quote:
Des te beterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Deze dame zegt heel weinig volgens mij
[afbeelding]
Etiënne maakt zich al ernstig zorgen dat er geen tuin zal zijn. Hij heeft het al doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
Tsja... nou... ongelooflijk dan wat een sukkels.
Ik kan me ECHT NIET voorstellen dat er nog NIEMAND op het idee is gekomen om te checken waar de tuin is. Maar blijkbaar is dat toch het geval.![]()
En die Jeroen heeft als quote nog wel dat ie "veel in de tuin zal doorbrengen". GA DAN EENS KIJKEN WAAR DIE TUIN IS, MEGOOL.![]()
Zo stoer vind ik 'm niet... Het is een echte brabo, heerlijk taaltje...quote:
Is het MOGELIJK dat jij je CAPSLOCK uitzet, MEGOOLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me ECHT NIET voorstellen dat er nog NIEMAND op het idee is gekomen om te checken waar de tuin is. Maar blijkbaar is dat toch het geval.![]()
En die Jeroen heeft als quote nog wel dat ie "veel in de tuin zal doorbrengen". GA DAN EENS KIJKEN WAAR DIE TUIN IS, MEGOOL.![]()
Anouk van Nes misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt me heel bekend voor, maar geen idee waarvan. Misschien lijkt ze op iemand ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |