Nee dat is kapper Rik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Milica en Tijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Wacht maar tot je ze hoort praten, dan haak je weer snel afquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Flyduck het volgende:
haha ik kijk nu net 10 minuten en ik zei alleen maar mooie vrouwen voorbij komen.. denk dat ik het dit keer maar weer is ga volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee Millica en Rikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Milica en Tijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Rikquote:
Yepquote:
Oefff! Dubbel stereoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Als het om deco's ging, scoorden deze twee vrij hoog
[afbeelding]
Dank je, dan ben ik net vals voorgelicht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dat is kapper Rik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De onderste dame zegt me nog niet zoveel, dus tot nu toe ga ik voor de bovenste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
Voor scanman, keuze's keuze's keuze'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
dénken jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef D.Rose het volgende:
ze denken de tuin in te mogen?
Ik heb geen flauw idee. Ik zit het nog niet echt te volgen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef Flyduck het volgende:
scanman, wie is die linkse.. dat is nu al mijn favoriet..
LOL... bleef je stream hangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Egbert lijkt goddomme wel 55 ipv 45. Maar hij is nu al mijn favoriet, samen met zijn dochter.
[afbeelding]
Ga nou maar braaf caps maken met je naam erop lieffie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Als we jou toch niet hadden... dan hadden we vast wel iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop