niet natuurlijk iggquote:
Das fout (werkelijk) Egbert vroeg aan Rik of hij een vriend hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef avonne het volgende:
Die blonde is Milica, toch? die nu bij het rustige groepje gaat zitten
Tja, ze is "model" he....?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef the_fucker het volgende:
Die negerin heeft mij iets teveel capsones....
Veel plezier hier: [BB SC#10] De kop is erafquote:
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen........quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Tja, ze is "model" he....?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De broer (Tijn) wist al dat zijn broertje (Rik) op zn 2e levensjaar een homo was. dus Tijn 24 en Rik 22, broetje is homo = Rik. duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?
Als we jou toch niet hadden... dan hadden we vast wel iemand anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Veel plezier hier: [BB SC#10] De kop is eraf
Nee Rik!quote:
vrouwen zijn allemaal wel goed te doen. behalve die janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Flyduck het volgende:
haha ik kijk nu net 10 minuten en ik zei alleen maar mooie vrouwen voorbij komen.. denk dat ik het dit keer maar weer is ga volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop