Ja, en je ziet er echt beláchelijk uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef witste het volgende:
Ben ik de enige met een BB-avatar???
Huh?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef Debbus het volgende:
Ze lopen nog te zeuren dat ze nog niet alle koffers hebben, en bijvoorbeeld ook nog geen winterjas.
Ze hebben nog steeds niet door dat er geen tuin is en ze mogen niet eens naar buiten
Ik wil mijn Nathalie avatar van vorig jaar nog wel naar voren halen hoor...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef witste het volgende:
Ben ik de enige met een BB-avatar???
Ik of de avatar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en je ziet er echt beláchelijk uit.
Ik volg het normale groepje in de huiskamerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij volgt niemand de gesprekken bij het zwembad
Ja, die komt ook vrij normaal overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook een leuke gozert
[afbeelding]
Rik is de homo, Tijn de kasthomoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
heej hallo, ook leuk er weer bij te zijn dit jaar![]()
Oke, hoe heten die broertjes ook weer dan? Tijn en Rik? Welke is de homo dan?
Kipfilets??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Flyduck het volgende:
zo wat een memmen heeft dat ene blonde wijf jammer dat ik geen screenshots kan maken!
Het is een spel: herken de homo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
heej hallo, ook leuk er weer bij te zijn dit jaar![]()
Oke, hoe heten die broertjes ook weer dan? Tijn en Rik? Welke is de homo dan?
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee Bong dat is Rik de KAPSTER
Sabrina mat dat staartje?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Wie is de blonde die zo met haar deco te koop loopt?
Ze denken dat ze morgen wel een sleutel van de tuindeur krijgen. Als verassing. Het idee dat er geen tuin is hebben ze nog niet serieus overwogen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dat hebben ze toch wel door nu???
Ik ben wat later ingehaakt, maar ik neem toch wel aan dat er mensen al alle hoeken en gaten van het huis hebben verkend, en ontdekt hebben dat er geen ramen en geen tuin zijn???
Ze hebben het te druk met kennismaken. En een aantal heeft het te druk met aanstellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dat hebben ze toch wel door nu???
Ik ben wat later ingehaakt, maar ik neem toch wel aan dat er mensen al alle hoeken en gaten van het huis hebben verkend, en ontdekt hebben dat er geen ramen en geen tuin zijn???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |