Zij is nog wel de leukste van het blik blonde dozen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Kijkt een beetje verdwaasd rond.
[afbeelding]
Ik doe met r mee, morgen weer een dag. Hoeveel kippenhok kan een mens verdragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef riri het volgende:
Monique heeft er al genoeg van zo te zien......
Dan moet je het geluid afzetten en kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Monique en Sabrina hebben ook nog eens een soortgelijk stemgeluid
Een soort gekakel.
Ze denken waarschijnlijk dat de tuin morgen opengaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Napster het volgende:
Ze beseffen blijkbaar nog steeds niet dat ze dus niet naar buiten kunnen
OK, dus het is wel degelijk duidelijk al. Thx.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Marlies had zojuist een heel boek gelezen over het belang van zonlicht (hoera! een alternatieveling!) en vertelt dat je zonder zonlicht depressief wordt
Etiënne denkt dat het psychologisch spelletje is van BB om ze onder druk te zetten.
Jeroen maakt zich geen zorgen en denkt dat het niet zo moeilijk is, een tijdje zonder licht.
De rest (Janine, Marcel, Sabrina en haar kloon) schijnt te dom te zijn om uberhaupt te begrijpen waar men over praat.
bedoel je die gast met die lange haren (de kapper) zo ja, ben ik met je eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje moe van die homo
Die gast die zit toch in "Dit was het nieuws" ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Beetje voorover buigen, dan vallen 'ze' nog meer op
[afbeelding]
Volgens mij moeten zijn doen alsof ze een stelletje zijn. Of zijn dat weer anderen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Was dit al een stelletje, of wordt het nu een stelletje?
[afbeelding]
1e opdracht in het huis:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Was dit al een stelletje, of wordt het nu een stelletje?
[afbeelding]
Je bedoelt die met die hazenlip?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Die gast die zit toch in "Dit was het nieuws" ?
Ik denk Sabrina.. volgens de Talpa site zijn dit vlnr Sabrina en Monique:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |