Marlies had zojuist een heel boek gelezen over het belang van zonlicht (hoera! een alternatieveling!) en vertelt dat je zonder zonlicht depressief wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar daar werd door de rest van de meute niet op gereageerd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry Wicked, dat je je zo stoort aan mijn CAPITALS, maar ik vind het echt ONGELOOFLIJK dat nog NIEMAND gekeken heeft waar de tuin is.
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen., als ik dat huis in kwam. (maar die kans is nihil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). De ontsnapping zoeken, even naar de lucht turen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niveau van dit BB seizoen is weer meteen duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Pinball het volgende:
Milica: Ik ga plassen als een hoer met 3000 kutten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt er idd op, maar was niet waarom ze me bekend voor kwam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Lijkt er toch opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarschijnlijk boven die trap die volgens Marcel een nep-trap isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat zit er nu in de multifunktionele ruimte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop