WHAHAHA. Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er al iemand 'toppertje' gezongen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Vast wel nagedacht over die deco's... dat lijkt me wel duidelijk.
[afbeelding]
nee, want dan worden ze er zeker uitgestemdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er al iemand 'toppertje' gezongen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie ze eerder zingen over een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Op zich is dat wel aardig van de twee meidenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je?
Zouden ze daar écht mee bezig zijn geweest, hoe hun deco's over zouden komen op TV? Neeee....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat een nicht!
Mag als eerste van mij vertrekkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef Wishjuh het volgende:
Die Ettiene is zwaar irritant! pfff erger me er nu al aan.... beetje de baas proberen te spelen... zeer irritant persoon
meerderequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Tja, ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen., als ik dat huis in kwam. (maar die kans is nihil.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). De ontsnapping zoeken, even naar de lucht turen..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Ja echt he...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mag als eerste van mij vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop