WHAHAHA. Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er al iemand 'toppertje' gezongen?
Denk je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Vast wel nagedacht over die deco's... dat lijkt me wel duidelijk.
[afbeelding]
nee, want dan worden ze er zeker uitgestemdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie ze eerder zingen over een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Op zich is dat wel aardig van de twee meidenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je?
Zouden ze daar écht mee bezig zijn geweest, hoe hun deco's over zouden komen op TV? Neeee....
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat een nicht!
Mag als eerste van mij vertrekkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef Wishjuh het volgende:
Die Ettiene is zwaar irritant! pfff erger me er nu al aan.... beetje de baas proberen te spelen... zeer irritant persoon
meerderequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Tja, ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen., als ik dat huis in kwam. (maar die kans is nihil.). De ontsnapping zoeken, even naar de lucht turen..
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Ja echt he...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mag als eerste van mij vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |