Micheline ligt wel leuk in beeld op 1...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scanman captured gewoon wie op dat moment enigszins leuk in beeld is.
Ook handig zijn de filmpjes van alle bewoners op de Talpa site..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:11 schreef avonne het volgende:
Voor wie de namen nog niet kennen: hier een overzicht van de bewoners
De bewoners
Yessss!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
(en de leukste tot nu toe, vind ik:)
[afbeelding]
Dat is de "Opa Koos" dus de rust zelvequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:15 schreef witste het volgende:
Die Egbert krijg je niet gauw gek volgens mij....
pciesquote:Bong: Dat is de "Opa Koos" dus de rust zelve
Die is gevangenisbewaarder, die heeft alles al gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:15 schreef witste het volgende:
Die Egbert krijg je niet gauw gek volgens mij....
Die weet hoe ze mooi in beeld kan komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niet. Misschien moet dat nog blijken 's nachts.quote:
Dank je schat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Gert, dit is Egbert.
[afbeelding]
En dat is héél belangrijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die weet hoe ze mooi in beeld kan komen![]()
Dat zijn natuurlijk zijn sexspeeltjes die hij daarna te koop zet (eerlijk waar).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:17 schreef Rica het volgende:
Etiënne voelt wel eens iets trillen in zijn broek. Dan heelt ie er hem even uit.
En degene op de foto is dan Micheline.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
En dit is de vriendin van Semih. Semih is de allochtoon. Duh.
[afbeelding]
Ook leuk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is Marcia, toch. De dochter van Egbert.
Die heet geloof ik Rik en hij is gay.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Wie is die jongen met dat lange blonde haar.
Hij zei net over Bridget, met zachte G: "Ze is echt prachtig..."
Mij ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook een leuke gozert
[afbeelding]
Tijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Wie is die jongen met dat lange blonde haar.
Hij zei net over Bridget, met zachte G: "Ze is echt prachtig..."
Ja, en je ziet er echt beláchelijk uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef witste het volgende:
Ben ik de enige met een BB-avatar???
Huh?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef Debbus het volgende:
Ze lopen nog te zeuren dat ze nog niet alle koffers hebben, en bijvoorbeeld ook nog geen winterjas.
Ze hebben nog steeds niet door dat er geen tuin is en ze mogen niet eens naar buiten
Ik wil mijn Nathalie avatar van vorig jaar nog wel naar voren halen hoor...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef witste het volgende:
Ben ik de enige met een BB-avatar???
Ik of de avatar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en je ziet er echt beláchelijk uit.
Ik volg het normale groepje in de huiskamerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij volgt niemand de gesprekken bij het zwembad
Ja, die komt ook vrij normaal overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me ook een leuke gozert
[afbeelding]
Rik is de homo, Tijn de kasthomoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
heej hallo, ook leuk er weer bij te zijn dit jaar![]()
Oke, hoe heten die broertjes ook weer dan? Tijn en Rik? Welke is de homo dan?
Kipfilets??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Flyduck het volgende:
zo wat een memmen heeft dat ene blonde wijf jammer dat ik geen screenshots kan maken!
Het is een spel: herken de homo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Kinga het volgende:
heej hallo, ook leuk er weer bij te zijn dit jaar![]()
Oke, hoe heten die broertjes ook weer dan? Tijn en Rik? Welke is de homo dan?
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Nee Bong dat is Rik de KAPSTER
Sabrina mat dat staartje?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Wie is de blonde die zo met haar deco te koop loopt?
Ze denken dat ze morgen wel een sleutel van de tuindeur krijgen. Als verassing. Het idee dat er geen tuin is hebben ze nog niet serieus overwogen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dat hebben ze toch wel door nu???
Ik ben wat later ingehaakt, maar ik neem toch wel aan dat er mensen al alle hoeken en gaten van het huis hebben verkend, en ontdekt hebben dat er geen ramen en geen tuin zijn???
Ze hebben het te druk met kennismaken. En een aantal heeft het te druk met aanstellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Dat hebben ze toch wel door nu???
Ik ben wat later ingehaakt, maar ik neem toch wel aan dat er mensen al alle hoeken en gaten van het huis hebben verkend, en ontdekt hebben dat er geen ramen en geen tuin zijn???
Das fout (werkelijk) Egbert vroeg aan Rik of hij een vriend hadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef avonne het volgende:
Die blonde is Milica, toch? die nu bij het rustige groepje gaat zitten
Tja, ze is "model" he....?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef the_fucker het volgende:
Die negerin heeft mij iets teveel capsones....
Veel plezier hier: [BB SC#10] De kop is erafquote:
De broer (Tijn) wist al dat zijn broertje (Rik) op zn 2e levensjaar een homo was. dus Tijn 24 en Rik 22, broetje is homo = Rik. duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de bewoners topic hier staat er "Broers Tijn (24) en Rik (22)" Dus de linker heeft het lange haar en dacht dat het Tijn was?
Als we jou toch niet hadden... dan hadden we vast wel iemand anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Veel plezier hier: [BB SC#10] De kop is eraf
Nee Rik!quote:
vrouwen zijn allemaal wel goed te doen. behalve die janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Flyduck het volgende:
haha ik kijk nu net 10 minuten en ik zei alleen maar mooie vrouwen voorbij komen.. denk dat ik het dit keer maar weer is ga volgen
Nee dat is kapper Rik.quote:
Wacht maar tot je ze hoort praten, dan haak je weer snel afquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Flyduck het volgende:
haha ik kijk nu net 10 minuten en ik zei alleen maar mooie vrouwen voorbij komen.. denk dat ik het dit keer maar weer is ga volgen
Oefff! Dubbel stereoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Als het om deco's ging, scoorden deze twee vrij hoog
[afbeelding]
Dank je, dan ben ik net vals voorgelicht.quote:
De onderste dame zegt me nog niet zoveel, dus tot nu toe ga ik voor de bovenste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Annelies-G het volgende:
Voor scanman, keuze's keuze's keuze's
[afbeelding]
[afbeelding]
dénken jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef D.Rose het volgende:
ze denken de tuin in te mogen?
Ik heb geen flauw idee. Ik zit het nog niet echt te volgen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef Flyduck het volgende:
scanman, wie is die linkse.. dat is nu al mijn favoriet..
LOL... bleef je stream hangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Egbert lijkt goddomme wel 55 ipv 45. Maar hij is nu al mijn favoriet, samen met zijn dochter.
[afbeelding]
Ga nou maar braaf caps maken met je naam erop lieffie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Als we jou toch niet hadden... dan hadden we vast wel iemand anders.
Leuk plaatje ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Als het om deco's ging, scoorden deze twee vrij hoog
[afbeelding]
Er is altijd een tuin geweest dus wel logisch dat ze dat verwachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef D.Rose het volgende:
ze denken de tuin in te mogen?
Yepquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dank je, dan ben ik net vals voorgelicht.
Semih heeft een mooi hoofd.
[afbeelding]
Dat kon je bij Dido ook niks schelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk plaatje ja.![]()
Maar ja, die zijn dus stom, begrijp ik uit de posts.![]()
aangezien een aantal mensen van mening zijn dat de politieman Tijn een in-de-kast-homo is, ben je misschien verward, maar het is dus RIK met het LANGE HAAR die openlijk homo isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
die lange blonde haren is dus rik?
dan moet de naamtekst in De Bewoners van BB6 eigenlijk omgewisseld toc
die mag er juist gelijk uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef Flyduck het volgende:
Ik heb 't cappen zoooooooooooo gemistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga nou maar braaf caps maken met je naam erop lieffie.
Maar heb jij ook gekeken toen ze nét het huis in kwamen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk met kennismaken. En een aantal heeft het te druk met aanstellen.
Dat is de reuzin toch? Even checken.... Marlies!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
De negerin en deze dame zijn iig totaal niet mijn types.
[afbeelding]
Links Sabrina, rechts Monique.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef Flyduck het volgende:
Nee, ze begonnen heel plompverloren om kwart over tien of zo, toen zaten ze er al in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar heb jij ook gekeken toen ze nét het huis in kwamen?
Dan ga je toch óók even kijken waar de tuin is?
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat nog helemaal niet gedaan hebben. Zouden ze écht nog helemaal niet in de gaten hebben dat er geen tuin is, geen daglicht, geen ramen?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Nu begint me eigenlijk pas op te vallen dat die Marlies eigenlijk Dido met een rooie pruik op is...
Geen idee. Ik oordeel de eerste dagen alleen nog maar op uiterlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk plaatje ja.![]()
Maar ja, die zijn dus stom, begrijp ik uit de posts.![]()
Wat sneu nouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef ruby het volgende:
Vrienden bestaan niet in mijn wereld.....
Aldus Naomi aka Janine.
Dit is dus echt zwáár off topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef er de brui aan voor vannacht... tot morgen allen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef er de brui aan voor vannacht... tot morgen allen
Hopelijk zit er morgen al wat meer structuur in en zijn er de eerste nudepics van Marcia
Ik verwacht het niet, alléén moet je straks wél betalen voor de videos op de talpa sitequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef the_fucker het volgende:
Moet er straks betaald worden voor de streams ?
Dan gaan de alarmbellen bij mij gelijk af idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:41 schreef ruby het volgende:
Ik word zo moe van mensen die zeggen dat ze zo eerlijk zijn. Van A tot Z nog wel.
marcel, vader van etienne (de indo)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Weer een gozert die ik nog nauwelijks gezien heb. Zal wel de broer van zijn...
[afbeelding]
Papa van Etiënne.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ow wat fout...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef Flyduck het volgende:
kijken hoe goed die negerin snachts te volgen is met die infrarood cam..
Dat is geloof ik Marcel, vader van de fascistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef the_fucker het volgende:
Janine is een gangster uit "da hood" die al heel veel heeft meegemaakt. Zo heeft ze eens bij een tramhalte gestaan en was er geen plaats meer in de tram. De nieuwe Rosa Parks zeg ik je!
Zij denkt van wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hmm, die Janine heeft niet echt modellen-hoofd vind ik.
Toch een erg goeie ombouw actie geweest...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Hmm, die Janine heeft niet echt modellen-hoofd vind ik.
Yep, de reuzin. Heel eerlijk en recht door zee. Heeft een hekel aan achterbaks gedoe.quote:
Tsja... nou... ongelooflijk dan wat een sukkels.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ze begonnen heel plompverloren om kwart over tien of zo, toen zaten ze er al in.
En het is idd nog niemand opgevallen dat ze in een fucking bunker zitten![]()
stoere ex-politieman Tijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef flugeltje het volgende:
Wie is die brabo eigenlijk. Ik vind 'm super. Zo heerlijk naief
Ja!!! Dat heb ik dus ook... kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt me heel bekend voor, maar geen idee waarvan. Misschien lijkt ze op iemand ofzo...
[afbeelding]
Yep dat is Tijn "achtien paar voetbalschoenen"quote:
Des te beterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Deze dame zegt heel weinig volgens mij
[afbeelding]
Etiënne maakt zich al ernstig zorgen dat er geen tuin zal zijn. Hij heeft het al doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
Tsja... nou... ongelooflijk dan wat een sukkels.
Ik kan me ECHT NIET voorstellen dat er nog NIEMAND op het idee is gekomen om te checken waar de tuin is. Maar blijkbaar is dat toch het geval.![]()
En die Jeroen heeft als quote nog wel dat ie "veel in de tuin zal doorbrengen". GA DAN EENS KIJKEN WAAR DIE TUIN IS, MEGOOL.![]()
Zo stoer vind ik 'm niet... Het is een echte brabo, heerlijk taaltje...quote:
Is het MOGELIJK dat jij je CAPSLOCK uitzet, MEGOOLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me ECHT NIET voorstellen dat er nog NIEMAND op het idee is gekomen om te checken waar de tuin is. Maar blijkbaar is dat toch het geval.![]()
En die Jeroen heeft als quote nog wel dat ie "veel in de tuin zal doorbrengen". GA DAN EENS KIJKEN WAAR DIE TUIN IS, MEGOOL.![]()
Anouk van Nes misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt me heel bekend voor, maar geen idee waarvan. Misschien lijkt ze op iemand ofzo...
Pink misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Deze dame zegt heel weinig volgens mij
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef Flyduck het volgende:
die sabrina dat is zeker ook een model?
Wie het weet mag het zeggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe heet deze gast?
Welnee, die lijkt op een laafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Scanman! Ik weet het opeens... Die lijkt een beetje op die meid van Krezip, Anne heet ze geloof ik.
Is dat niet Tijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe heet deze gast?
Mijn pa loopt tegen de zeventig en die praat ook zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het bizar vindt om 45 jarige mannen te horen praten over chickies, vriendinnetjes en vet relaxed?
Of heb ik gewoon een ouderwetse vader?
Volgens mij een presentatrice ofzo... die mond komt bekend voor. Volgens mij niet die meid van krezip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Scanman! Ik weet het opeens... Die lijkt een beetje op die meid van Krezip, Anne heet ze geloof ik.
mijn husband is 45, ziet er een stuk jonger uit en praat normaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het bizar vindt om 45 jarige mannen te horen praten over chickies, vriendinnetjes en vet relaxed?
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstad![]()
1 pagina teruglezen daar staat het antwoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij een presentatrice ofzo... die mond komt bekend voor. Volgens mij niet die meid van krezip.
Die mag dan bij deze van mij uitblijvenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstad![]()
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef Nicole22 het volgende:
Egbert's stem doet met aan BB Koos denken!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Anouk van Nes misschien?
[afbeelding]
Maar daar werd door de rest van de meute niet op gereageerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Etiënne maakt zich al ernstig zorgen dat er geen tuin zal zijn. Hij heeft het al door
WHAHAHA. Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er al iemand 'toppertje' gezongen?
Denk je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Vast wel nagedacht over die deco's... dat lijkt me wel duidelijk.
[afbeelding]
nee, want dan worden ze er zeker uitgestemdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie ze eerder zingen over een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Op zich is dat wel aardig van de twee meidenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je?
Zouden ze daar écht mee bezig zijn geweest, hoe hun deco's over zouden komen op TV? Neeee....
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat een nicht!
Mag als eerste van mij vertrekkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef Wishjuh het volgende:
Die Ettiene is zwaar irritant! pfff erger me er nu al aan.... beetje de baas proberen te spelen... zeer irritant persoon
meerderequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Tja, ik weet het verder ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen., als ik dat huis in kwam. (maar die kans is nihil.). De ontsnapping zoeken, even naar de lucht turen..
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Is r al een programmaatje gemaakt waarbij al die streams zijn gebundeld? Want dit isnaturlijk kut.
Ja echt he...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mag als eerste van mij vertrekken
Marlies had zojuist een heel boek gelezen over het belang van zonlicht (hoera! een alternatieveling!) en vertelt dat je zonder zonlicht depressief wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar daar werd door de rest van de meute niet op gereageerd?
Sorry Wicked, dat je je zo stoort aan mijn CAPITALS, maar ik vind het echt ONGELOOFLIJK dat nog NIEMAND gekeken heeft waar de tuin is.
Het zou het eerste zijn wat ik zou doen., als ik dat huis in kwam. (maar die kans is nihil.). De ontsnapping zoeken, even naar de lucht turen..
Niveau van dit BB seizoen is weer meteen duidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Pinball het volgende:
Milica: Ik ga plassen als een hoer met 3000 kutten.
Lijkt er idd op, maar was niet waarom ze me bekend voor kwam.quote:
waarschijnlijk boven die trap die volgens Marcel een nep-trap isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat zit er nu in de multifunktionele ruimte?
Zij is nog wel de leukste van het blik blonde dozen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Kijkt een beetje verdwaasd rond.
[afbeelding]
Ik doe met r mee, morgen weer een dag. Hoeveel kippenhok kan een mens verdragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef riri het volgende:
Monique heeft er al genoeg van zo te zien......
Dan moet je het geluid afzetten en kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Monique en Sabrina hebben ook nog eens een soortgelijk stemgeluid
Een soort gekakel.
Ze denken waarschijnlijk dat de tuin morgen opengaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Napster het volgende:
Ze beseffen blijkbaar nog steeds niet dat ze dus niet naar buiten kunnen
OK, dus het is wel degelijk duidelijk al. Thx.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Marlies had zojuist een heel boek gelezen over het belang van zonlicht (hoera! een alternatieveling!) en vertelt dat je zonder zonlicht depressief wordt
Etiënne denkt dat het psychologisch spelletje is van BB om ze onder druk te zetten.
Jeroen maakt zich geen zorgen en denkt dat het niet zo moeilijk is, een tijdje zonder licht.
De rest (Janine, Marcel, Sabrina en haar kloon) schijnt te dom te zijn om uberhaupt te begrijpen waar men over praat.
bedoel je die gast met die lange haren (de kapper) zo ja, ben ik met je eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje moe van die homo
Die gast die zit toch in "Dit was het nieuws" ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Beetje voorover buigen, dan vallen 'ze' nog meer op
[afbeelding]
Volgens mij moeten zijn doen alsof ze een stelletje zijn. Of zijn dat weer anderen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Was dit al een stelletje, of wordt het nu een stelletje?
[afbeelding]
1e opdracht in het huis:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt die met die hazenlip?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Die gast die zit toch in "Dit was het nieuws" ?
Ik denk Sabrina.. volgens de Talpa site zijn dit vlnr Sabrina en Monique:quote:
Eerste opdracht bekend!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ja die..... irritant mennekequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef h.henkie het volgende:
[..]
bedoel je die gast met die lange haren (de kapper) zo ja, ben ik met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |