wow wat zijn we het eens vanavondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind Marcia ook wel leuk
Hij lijkt op mijn oude buurman, lekkere hapjes maakte die, dat welquote:
Heb je de streams eigenlijk wel aan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
En Scan, wie vind je de leukste dame tot nu toe?
Is dat niet de ruimte waar de trap toe zal leiden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch verwacht ik nog wel een grotere ruimte die als soort van tuin dient (overkapt dan)
Dan kunnen ze grote contructies bouwen voor actieve weekopdrachten.
Eerste normale gesprek.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef MissHobje het volgende:
Zo die 2 in dat bad zijn beter te volgen![]()
Totdat ze erachter komt dat ie wel eens met zijn rechterhand omhoog staatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Janine vindt het wel lekker zo'n jonge toyboy....![]()
http://www.nowlive.eu/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef jna het volgende:
is er weer zo'n site net als vorig jaar waar je alle camera's tegelijk kan bekijken waarvan 1 groot?
Yeah, right!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook een echt natuurlijk persoon, geen poeha, gewoon zichzelf
http://bb.florisd.nl bijvquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef jna het volgende:
is er weer zo'n site net als vorig jaar waar je alle camera's tegelijk kan bekijken waarvan 1 groot?
Op een ouwe fiets hè...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Janine vindt het wel lekker zo'n jonge toyboy....![]()
Misschien....maar ik mag haar iig meteenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Yeah, right!
Die zal over 2 maanden vast het grootste kreng blijken te zijn![]()
wellicht. die trap zal er niet voor niets zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet de ruimte waar de trap toe zal leiden?
Nog niet in huis omdat haar dochter Millica een secret missie heeft met Jeroen om zogenaamd een stelletje te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Hilde????
Op het kamp.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne (19) vindt dat hij, ondanks hij de jongste in huis is, wel veel heeft meegemaakt in zijn leven.
Meer dan een gemiddelde 27 jarige.
Bedoel je Rik de rectum rekker ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Verfokker het volgende:
Dieene met langer blond haar, (Tijn/Rik), en homo heeft iets met "en los".
als je dit topic leest snap je het wel denk ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Hilde????
Der zit nog iemand aan de andere kant van Michquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Debbus het volgende:
[..]
Vind Semih en Micheline wel erg afgezonderd.
Je had in BB UK ook toen de twist dat een tweelingbroer in de geheime kamer zat en dat ze moesten wisselen om de 24 uur en niet gepakt moesten worden. Die was nu ook leuk geweest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wellicht. die trap zal er niet voor niets zitten.
maar bij bb5 belgie was er een geheime loft boven met extra bewoners, waar de rest eerst niks van wist.
later werd de loft gebruikt door de 'big boss' (werd wekelijk verkozen) + gast en die hadden toegang tot véél meer luxe.
check de vadsige Indo... die staat wel eens met een handje in de luchtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef the_fucker het volgende:
Ik hoor overal geruchten dat er een nazi in zou zitten, hoe zit dat ?
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef the_fucker het volgende:
Ik hoor overal geruchten dat er een nazi in zou zitten, hoe zit dat ?
Dank je, ik heb inmiddels die basst of zo, werkt wel redelijk.quote:
hij is in ieder geval een hardcore liefhebberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijn
dat zag ik v/d week bij zo'n samenvatting ja, leek me inderdaad wel leuk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had in BB UK ook toen de twist dat een tweelingbroer in de geheime kamer zat en dat ze moesten wisselen om de 24 uur en niet gepakt moesten worden. Die was nu ook leuk geweest.
Deze snap ik nog niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
een derde kan al snel vertrekken...
Het is wachten op de brandende kruizen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef Tetraktys het volgende:
[..]
hij is in ieder geval een hardcore liefhebber
Dat is Etienne, die is met z'n vader (die lijkt op Ralph)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij ziet er niet naar uit, maar het zou de vadsige indo in het zwembad moeten zijn
Wat doe ik nú weer fout?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je de streams eigenlijk wel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |