Komt me bekend voor, weet alleen niet van waar....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo met dit schilderij van het huilende zigeunerjongetje
[afbeelding]
Me tante had eerst zoeen aan de muur hangen. Toen ik dit melde op Fok! werd ik uiteraard gebashed
Maar wat is er eigenlijk mis met dat schilderij ?
Alsof we allemaal gare kunst in de kamer moeten hebben hangen ofzo
Hebben jullie het misschiens thuis ophangen ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, weet alleen niet van waar....
Ik zit te denken of m'n oma het thuis heeft hangen, is het een bekend schilderij dan? Dan is het vast een fakequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben jullie het misschiens thuis ophangen ?
Veel mensen schijnen deze te hebben, echter keuren alle Fokkers het af want zij hebben alleen echte picasso's in hun huis hangenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zit te denken of m'n oma het thuis heeft hangen, is het een bekend schilderij dan? Dan is het vast een fake
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:23 schreef nightfall het volgende:
huilende zigeunerjongetjes zijn niet zielig,. hij doet dit om je af te lijden,. en intussen jat de rest van ze'n familie je huis leeg![]()
Of de Mona Lisa.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:14 schreef razzberry het volgende:
Ach ja het is wel een beetje een cliche schilderij Maikuuul, netzo als de Pokerende Honden.
"Ik wil niet geschilderd wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar serieus: zelfs dat jochie moet janken vh schilderij, laat staan dat anderen het mooi vinden.
"Het woord "Arisch" is oorspronkelijk een aanduiding door Iraniërs (Perzen) en voor de ruimere etnische groep waartoe hun volk behoorde. Ook een deel van de Afghanen uit Afghanistan die vooral in de noorden en westen van het land wonen behoren tot de Ariërs."quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
idd. hij ziet er erg "Arisch" uit voor een zigeuner..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |