abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40950220
Velen zullen de column op Fok! gelezen hebben. http://frontpage.fok.nl/column/4334/1 Ik heb toen de naam van de discotheek nog niet vermeld en wil dat bij deze toch nog heeeeel graag doen want het was gister weer zo ver: Silly Symphonies in Den Haag, bedankt!

Hier even een samenvatting:
Nota mét dames bij ons, zoals vaak het verzoek is, kwamen we niet binnen.

reden: de dames hadden hun mond stijf op elkaar, en keken naar de grond. wat hij dus vertaalde in: ze hebben gedronken.

Handig dat iemand kan oordelen hoe iemand is: Ten eerste kwamen ze uit Engeland en waren hier dus totaal onbekend, en misschien hadden wij hiervoor wel een discussie waardoor ze net even boos waren.

Net zo bevooroordeeld als dat mensen zeggen dat ik aan de drugs zit omdat ik een hele avond dans, of dat ik chagrijnig kijk (dat is mijn gezichtsuitdrukking!

Ook erg vriendelijk dat de desbetreffende uitsmijter weg kijkt als ik vriendelijk een verklaring wil voor zijn besluit en ik door drie (laat ik me niet verlagen) heren wordt uitgelachen in mijn gezicht.

De Engelsen begrepen er overigens helemaal niets van, dit maken zij namelijk nooit mee in Engeland, net als het feit dat je een uitsmijter fooi geeft als je de discotheek verlaat (want in 't Paard hebben we wel lol gehad.

Dat moest ik even kwijt!

Ik voel weer een column opkomen, of heb ik er nou zojuist weer een geschreven

Nog meer mensen met zulk soort belachelijke ervaringen??
pi_40951143
Waar klaag je nu eigenlijk over? Het feit dat je niet toegelaten wordt? Als dat je vaker overkomt ligt het probleem toch echt bij jou.

Of is dit een sarcastische post ofzo?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_40951996
Het beleid. Wat in Rotterdam bijv onder vuur licht: Er is een ladies night, waar vrouwen niet hoeven te betalen en mannen wel (is aan de ene kant logisch, maar als je goed nadenkt slaat het natuurlijk nergens op!) net als dat uitsmijters zeggen: "sorry, het is vol"maar ondertussen wel aan de linker kant alleen nog dames binnen laten. (overigens kom ik wel een discotheek binnen, alleen gaat het wel eens een keer fout door dit soort belachelijke zaken. Net als gister. Een uitsmijter die oordeelt op hoe je in zijn ogen verkeerd uit je ogen kijkt :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')