een pomelo is wat anders dan een gewone grapefruit. een pomelo is een kruising van een grapefruit met de pompelmoes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:52 schreef vats het volgende:
[..]
dan heb je het verkeerd verkocht het is kruising tussen mandarijn en grape-fruit (pomelo) Anyway heb er van de week een op van de C1000 en ze waren echt mega mega lekker!!!!
Oeiii, ga zo richting stad naar de markt, even kijken of de groenten-en fruitkraam ze heeftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Zoals het bordje bij de groenteman vandaag zei:
Ze zijn er weer!
Ben er nu eentje aan het pellen en het water loopt echt mijn mond in!
En heb je ze gevonden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik dacht altijd dat het een gewone mandarijn met een stijve was. Ik heb net 2 mandarijnen op, zit met een keelontsteking dus vreet me vol aan fruit. Vanmiddag maar even kijken of ik wat van deze minneola's kan scoren bij de all round supermarkt (ik wilde groenteboer zeggen, maar dat zou niet geloofwaardig overkomen, wie komt er nog een groenteboer tegen, tenminste niet hier in de randstad)![]()
Genoeg groenteboeren hier in Den Haag anders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
(...)wie komt er nog een groenteboer tegen, tenminste niet hier in de randstad)![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 22:47 schreef DarkElf het volgende:
zoals ik gezegd had: ik heb ze gehaald en gegeten...
zalig! mandarijnen vind ik vaak wat "mwah... net niet vruchten", maar dit is zoveel lekkerder... en sappiger
uhhhh dit valt me een btje van je tegen dude.... sinas-appels met of zonder navel zijn niet te vergelijken met een minneolaquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Heerlijk.
Jammer dat er af en toe exemplaren tussen zitten met pitten
O en ik vind het net navelsinaasappels hoor, qua smaak. Wist niet eens dat het iets anders was![]()
Kèn weze, maar ik vind het echt niet bijzonderder dan dat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhhhh dit valt me een btje van je tegen dude.... sinas-appels met of zonder navel zijn niet te vergelijken met een minneola![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kèn weze, maar ik vind het echt niet bijzonderder dan dat.
En dan ook nog die pitten dus. * ril *
Ik lees hier daadwerkelijk voor het eerst dat dit geen sinaasappeltjes zijn. Laatst moest ik een gerecht maken met sinaasappelsap en - zest en toen heb ik minneola's gekocht![]()
zielepiet. op deze dag werden er vliegtuigen in de twintowers geboord.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus idd wel pitten tegen gekomen en moet bekennen dat het mijn liefde wel een klein beetje bekoeld heeft. Nu kan ik elk partje door gaan zitten lichten om te zien of er een pit in zit.
Hopelijk is zijn degenen die ik nu van de supermarkt heb beter...
Zeg, minneola's hóren al pitloos te zijn hoor. En die hele kleintjes zijn niet spuugbaar, die moet je met een bal speeksel naar buiten werken en dan afvegen aan je mouw, of aan het tafelkleed. Als je geen zakdoek bij je hebt. Nee, niks niet even accepteren en weer doorgaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zielepiet. op deze dag werden er vliegtuigen in de twintowers geboord.
een pitje moet je gewoon accepteren en uitspugen. over een jaar zijn er natuurlijk pitloze mineola's. als wij ze maar blijven kopen. de lekkerste komen uit israelisch gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |