Happy hardcore in je collectie?quote:
heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Happy hardcore in je collectie?Of van die foute Braun MTV illegale cd's van 1995-1998
![]()
Zouden de daar ook torrents van hebben? Hmmmm....
Mag je mijn topic overnemenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Overigens komt het gedeelte dat mensen afzeggen/niet komen me heel bekend voor. Vanavond is er ook een feestje hier en ik zou met een aantal personen er heen gaan, waarvan niemand nog is komen opdagen en iedereen al ruim een half uur te laat is.
Owee als niemand komt opdagen...![]()
dan hak ik een voor een hun..
dan open ik er een topic over![]()
Vriendin 6 is een zeekoequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
Al wekenlang aan het verheugen op een avondje disco voor oudjes (90's party). Elke keer als we gewoon gingen barhangen: Jahahahahaaa 18 augustus!! Whoohoo!![]()
![]()
Nu heb ik al een dikke week ongelofelijk koppijn waar paracetamol en sterkere pijnstillers niet bij helpen (geen idee wat het is, denk dat mijn holtes weer dichtzitten door allergie) MAAR vanavond FEEST dus tanden op mekaar! Haar in de verf, nagels gedaan etc.
Krijg ik net een sms van vriendin 1: "ga het niet redden....koppijn...". Dus ik sms terug wie er nog wel in staat is om te gaanNou, vriendin 2 is op een feest, vriendin 3 heeft morgen een date en kan dus vanaaf niet (uh, sinds wanneer is dat een reden?) vriendin 4 moet werken, vriendin 5 moet morgen werken.... en vriendin 6 is een zeekoe, daar wil ik niet eens mee gaan. Ik heb d'r nummer ook niet.
ZIT IK DUS THUIS!!!! En het zou zoooooo tof worden vanavondNou ja, vannacht.
Ja precies, en op dit soort avonden dan kun je dat nog een beetje camoufleren omdat iedereen onder de 21 niet komt. Het is een soort pre-bejaardensoos iets. De 80's avonden zijn dan weer een volgende stap (en dus ook lang niet zo leuk).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Bejaarde mensen die denken dat ze nog cool zijn, zijn sowieso not done.
Bejaarde mensen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Bejaarde mensen die denken dat ze nog cool zijn, zijn sowieso not done.
Ja te erg. 47 fake vrienden met tenenkrommende foto's en designs.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja te erg. 47 fake vrienden met tenenkrommende foto's en designs.
Ik denk dat ik er nog wat therapie tegenaan gooi![]()
Ja het is echt heul ergquote:
Zijn die vriendinnen van hyves allemaal danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het is echt heul ergEr is de halve tijd ook geen touw aan vast te knopen wat je nou waar moet zien. Of doen.
Neehee, zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn die vriendinnen van hyves allemaal dan
En je kan altijd nog naar een 80ties party gaan, die hip zijn op het momentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neehee, zo erg is het nog nietIk kende ze eerst in het echt totdat eentje Hyves ontdekte en daarna maanden iedereen mails ging sturen dat we ook aan de Hyve moesten.
We wonen 200 meter van elkaar af ofzomaar goed.
JAAAAAAAAAAAA en dan de gebaartjes erbij he!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef rihago het volgende:
I found the love but it didn´t last
Wonderfull Days belong to the past
I don´t know where I stand, what I´m to do
tried to forget and to find someone new
so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don´t let me down with a heart to be damned.
ik ga maar eens wat cds uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Syrena het volgende:
Bij die ga ik altijd heel erg springen en hard meezingeninderdaad beter als ik niet ga....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |