Vast een negertquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Wie was die idioot ook alweer die hier zelfmoord om pleegde?
Ik herinner me een post uit een ander topicquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Wat moet er komen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef tonks het volgende:
Cyberstalker nu ik je toch eens spreek, maak eens een nieuwe fokblok!
Hmm. Ik zal binnenkort eens kijken. Erg druk atm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
Ik wil posts van iemand niet meer lezen maar fokblok werkt niet in de nieuwste firefox
dat was toch diegene die dacht dat er verborgen informatie in die balken zat en ook wat mensen in 1 of ander gebouw deed gijzelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Ja in de Rembrandttoren dus. Alleen was hij in het verkeerde gebouw. Hij had eigenlijk in het gebouw ertegenover moeten zijn...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:59 schreef danielluh het volgende:
[..]
dat was toch diegene die dacht dat er verborgen informatie in die balken zat en ook wat mensen in 1 of ander gebouw deed gijzelen
quote:De Rembrandttoren kwam op 11 maart 2002 in het nieuws door een gijzelingsactie van een 59-jarige man die aandacht vroeg voor zijn strijd tegen de breedbeeldtelevisie van Philips. De gijzeling eindigde met de zelfmoord van de man. Philips huisde enkele jaren in de Rembrandttoren, maar verhuisde een paar maanden hiervoor naar de ernaast gelegen Breitnertoren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rembrandttoren
Spuit 11quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:53 schreef KreKkeR het volgende:
Ren de Rembrandttoren binnen en gijzel de boel! Dat zal ze leren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |