Ja; als het nu een .com bestand was geweest...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Qunix het volgende:
Iedereen weet dat een .exe bestand nooit een virus kan bevatten
Opzich wel handig, hoef je ook geen player te downloaden om het te kunnen luisteren. Er zijn trouwens ook programma's die van een mp3 een exe kunnen maken, dus een virus hoeft het niet altijd te zijn. Opzich zou je wel een worm in de onschuldige exe kunnen injecteren, maar dat zou een vuile streek zijnquote:
Jemig, dat is pas nostalgie!quote:
Zat jij toen pas in groep 8? Damn nu voel ik me echt oudquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, dat was zo gaaf in Groep 8.
Die gast helemaal flippen omdat zijn cd-rom speler open en dichtging.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:11 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Zat jij toen pas in groep 8? Damn nu voel ik me echt oud![]()
Je weetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:29 schreef Niwa het volgende:
Is dit het coole-users topic?
Tuurlijk joh... er zijn heeeel veeeeel bestanden die virussen bevatten, waar van je dat niet zou zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Qunix het volgende:
Iedereen weet dat een .exe bestand nooit een virus kan bevatten
dus toch!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
ik een .rar bestand sturen
Lol !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... er zijn heeeel veeeeel bestanden die virussen bevatten, waar van je dat niet zou zeggen
Voor de rest:
Icecold ReLoAded moet je downloaden... zn email adres invoeren en hij komt nooit weer op zn msn
- Voor de nontechnische mensen: -
Je kan daarmee zn msn bevriezen, je kan hem ook weer smelten als je hem weer on wil hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |