Alleen maar voor de chicks, niet dat ik dom ben ofzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Zit jij in groep 8?
Of hotmail hacker gold.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Och nee toch. Een subseven kneusje.
Ik heb msn op auto accept staanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:01 schreef GioStyle het volgende:
Je mag geen dingen accepteren van vreemde mensen van je moeder.![]()
Lach hem uit dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef tonks het volgende:
Klein detail: Die jongeman zit op het ict.
IK zei nog hoe kan dit ooit een liedje zijnquote:
quote:4:11:09 PM hij owauhwaouhwa
4:11:13 PM hij: kut flikker:P
4:11:17 PM hij: hoe weet je da:D
4:11:38 PM ik: is een .exe bestand van 70kb
4:11:42 PM ik: hoe kan dat ooit een liedje zijn
4:11:50 PM hij: haha:D
4:11:51 PM hij: demo
4:11:52 PM hij:
Ik heb een macquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:11 schreef -skippybal- het volgende:
Kan een flash liedje zijn. Open een om te kijken of ik gelijk heb?![]()
Stoer!quote:
Zeg dan tegen die kerel dat je 'm geopend hebt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen dat ik dan geen .exe kan openen.
Dat snapt ie niet joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeg dan tegen die kerel dat je 'm geopend hebt!
Tuurlijk wel. Dan denkt 'ie zo dat 'ie jou gepwnd heeft en gaat 'ie helemaal blij doen. Daarna stuur je hem een mailtje met deze knappe meneer erin:quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan denkt 'ie zo dat 'ie jou gepwnd heeft en gaat 'ie helemaal blij doen. Daarna stuur je hem een mailtje met deze knappe meneer erin:
[afbeelding]
Misschien gaat 'ie dan wel zelfmoord plegen![]()
Stuur maar naar me op, open ik em in virtual PC, ben wel benieuwd wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen dat ik dan geen .exe kan openen.
Jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:10 schreef Neuralnet het volgende:
Wie is er nu triester: de dwaas van de .exe of de dwaas die het sturen van zo'n bestandje "hacken" noemt. :x
Ik zei nog da kende nie moake maar hij zei wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:14 schreef Arby het volgende:
maar maar maar.... dat MAG toch hilmaal niej?....
Net zoiets als een drive-in, maar dan heel andersquote:
Dat was prachtig ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, dat was zo gaaf in Groep 8.
Die gast helemaal flippen omdat zijn cd-rom speler open en dichtging.
Ik weet ook nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:51 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet niet, ik vind mikeymo toch een leukere attentionwhore.
Met je kutavatarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:51 schreef haaahaha het volgende:
Ik weet niet, ik vind mikeymo toch een leukere attentionwhore.
welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:53 schreef haaahaha het volgende:
lol, het direct reageren op reacties hoort daar inderdaad bij ja. Niet reageren is geen optie.
Eens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:53 schreef haaahaha het volgende:
Niet reageren is geen optie.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Qunix het volgende:
Iedereen weet dat een .exe bestand nooit een virus kan bevatten
Ja; als het nu een .com bestand was geweest...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Qunix het volgende:
Opzich wel handig, hoef je ook geen player te downloaden om het te kunnen luisteren. Er zijn trouwens ook programma's die van een mp3 een exe kunnen maken, dus een virus hoeft het niet altijd te zijn. Opzich zou je wel een worm in de onschuldige exe kunnen injecteren, maar dat zou een vuile streek zijnquote:
Jemig, dat is pas nostalgie!quote:
Zat jij toen pas in groep 8? Damn nu voel ik me echt oudquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, dat was zo gaaf in Groep 8.
Die gast helemaal flippen omdat zijn cd-rom speler open en dichtging.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:11 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Zat jij toen pas in groep 8? Damn nu voel ik me echt oud![]()
Je weetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:29 schreef Niwa het volgende:
Is dit het coole-users topic?
Tuurlijk joh... er zijn heeeel veeeeel bestanden die virussen bevatten, waar van je dat niet zou zeggenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Qunix het volgende:
dus toch!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
ik een .rar bestand sturen
Lol !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... er zijn heeeel veeeeel bestanden die virussen bevatten, waar van je dat niet zou zeggen
Voor de rest:
Icecold ReLoAded moet je downloaden... zn email adres invoeren en hij komt nooit weer op zn msn
- Voor de nontechnische mensen: -
Je kan daarmee zn msn bevriezen, je kan hem ook weer smelten als je hem weer on wil hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |