abonnement Unibet Coolblue
pi_42931981
Hey Queen op FOK! Frontpage

Queen neemt nieuwe cd op
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:06:04 #227
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42932059
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:03 schreef Megalomaniac het volgende:
Hey Queen op FOK! Frontpage

Queen neemt nieuwe cd op
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:18:32 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_42932472
Ben benieuwd

Edit: alweer FreddY
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 20:20:59 #229
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42932564
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben benieuwd

Edit: alweer FreddY

ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik Freddy schrijf. Tis op de een of andere manier nu eenmaal de meest natuurlijke schrijfwijze
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:19:18 #230
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_42961924
ik ben altijd nog erg nieuwsgierig naar wat Brian met 'epic' bedoeld: is het dan bijv. een verlengde van Who Wants.. en Show Must..? Want dát zou wel helemaal kicken zijn
En een nieuwe rocker ala TYMD en Headlong.
Take Love in een strakke studio-uitvoering zou ook niet geck zijn...

man man man...dit kan zo gaaf worden
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:01:00 #231
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_42971697
Het zou iets totaal anders worden dan het oude werk van Queen en van Paul Rodgers, als je Brian moet geloven. Maar goed, als je de nummers van Queen kent, dan weet je dat daar al totaal verschillende stijlen in zitten, met toch steeds weer die Queen sound.

Aangezien Brian het woord epic gebruikt, denk ik aan iets dat doet denken aan klassieke muziek. En als dat goed wordt uitgevoerd, kan het natuurlijk klassieke rockmuziek worden.
No escape from reality
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:03:04 #232
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_42971766
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef Megalomaniac het volgende:
KIJK!! Nieuwe Freddie Mercury Action Figures

[afbeelding]

Geyl hoor.

Misschien hebben ze wel lifesize Freddie's, kan BlaineDeMono lekker z'n gang gaan, heeft ie geen FreddiePr0n meer nodig.
Als ze hadden gezegd dat het John Travolta was, dan had ik het ook geloofd. Ik vind hem namelijk niet super op Freddie lijken. Ht zou door de hoek van de foto kunnen komen.
No escape from reality
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:54:35 #233
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_42973283
Maar de Adidasjes doen 't em he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_42976470
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:08 schreef Megalomaniac het volgende:
KIJK!! Nieuwe Freddie Mercury Action Figures

[afbeelding]

Geyl hoor.

Misschien hebben ze wel lifesize Freddie's, kan BlaineDeMono lekker z'n gang gaan, heeft ie geen FreddiePr0n meer nodig.
Nog eentje van Jim Hutton dan ook, dan kan ik ze samen lekker fijn laten 'spelen'!!!
pi_42984139
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Het zou iets totaal anders worden dan het oude werk van Queen en van Paul Rodgers, als je Brian moet geloven. Maar goed, als je de nummers van Queen kent, dan weet je dat daar al totaal verschillende stijlen in zitten, met toch steeds weer die Queen sound.

Aangezien Brian het woord epic gebruikt, denk ik aan iets dat doet denken aan klassieke muziek. En als dat goed wordt uitgevoerd, kan het natuurlijk klassieke rockmuziek worden.
Het klinkt iig niet verkeerd
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:47:30 #236
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_43031028
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:57 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Nog eentje van Jim Hutton dan ook, dan kan ik ze samen lekker fijn laten 'spelen'!!!
!!!!!11!!1

houd toch eens op gast
pi_43032445
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:47 schreef Hankster het volgende:

[..]

!!!!!11!!1

houd toch eens op gast
Gewon negeren Henk
pi_43297410
Ik ga a.s. donderdag naar het volgende:

http://www.maaspoort.nl/l(...)maDetail.aspx?id=610
One Night of Queen
Zanger Gary Mullen won de Engelse Soundmixshow met zijn versie van Freddie Mercury. De overeenkomsten in stem, beweging en mimiek zijn verbluffend. Gary Mullen en zijn band The Works worden gezien als de beste Queen-vertolkers ter wereld.
In One Night of Queen komen alle grote hits van deze legendarische rockband aan bod. Gouwe ouwen zoals Bohemian Rapsody, Somebody to Love maar ook latere nummers als I want to break free. Gary Mullen en The Works ‘will rock you’ met deze show


Heeft iemand hen al ooit zien spelen? Ze zijn de komende twee weken in Nederland met hun 'Holland Tour' waarbij ze te zien zijn in Venlo, Amsterdam, Leeuwarden, Breda, Drachten, Utrecht en Amstelveen.

Iemand ervaringen met Gary en zijn band?
  maandag 6 november 2006 @ 18:16:20 #239
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43297599
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef FreddieMercury het volgende:
Ik ga a.s. donderdag naar het volgende:

http://www.maaspoort.nl/l(...)maDetail.aspx?id=610
One Night of Queen
Zanger Gary Mullen won de Engelse Soundmixshow met zijn versie van Freddie Mercury. De overeenkomsten in stem, beweging en mimiek zijn verbluffend. Gary Mullen en zijn band The Works worden gezien als de beste Queen-vertolkers ter wereld.
In One Night of Queen komen alle grote hits van deze legendarische rockband aan bod. Gouwe ouwen zoals Bohemian Rapsody, Somebody to Love maar ook latere nummers als I want to break free. Gary Mullen en The Works ‘will rock you’ met deze show


Heeft iemand hen al ooit zien spelen? Ze zijn de komende twee weken in Nederland met hun 'Holland Tour' waarbij ze te zien zijn in Venlo, Amsterdam, Leeuwarden, Breda, Drachten, Utrecht en Amstelveen.

Iemand ervaringen met Gary en zijn band?
Ik schaam me haast om het openbaarlijk te bekennen
Heb ze vorig jaar gezien in de Tamboer in Hoogeveen....pffff, wat een vertoning was dat.
Vreselijk hoog wannabee look-a-like gehalte. Ik stond op 't punt om tijdens de opkomst weg te gaan.
En het was ook nog es schrikbarend duur vond ik, was m.i. de centjes absoluut niet waard!

Maar jij heel veel plezier!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_43303499
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef FreddieMercury het volgende:
Ik ga a.s. donderdag naar het volgende:

http://www.maaspoort.nl/l(...)maDetail.aspx?id=610
One Night of Queen
Zanger Gary Mullen won de Engelse Soundmixshow met zijn versie van Freddie Mercury. De overeenkomsten in stem, beweging en mimiek zijn verbluffend. Gary Mullen en zijn band The Works worden gezien als de beste Queen-vertolkers ter wereld.
In One Night of Queen komen alle grote hits van deze legendarische rockband aan bod. Gouwe ouwen zoals Bohemian Rapsody, Somebody to Love maar ook latere nummers als I want to break free. Gary Mullen en The Works ‘will rock you’ met deze show


Heeft iemand hen al ooit zien spelen? Ze zijn de komende twee weken in Nederland met hun 'Holland Tour' waarbij ze te zien zijn in Venlo, Amsterdam, Leeuwarden, Breda, Drachten, Utrecht en Amstelveen.

Iemand ervaringen met Gary en zijn band?
Volgens mij waren zij vorig jaar in het Theater aan de Parade in 's-Hertogenbosch. Daar ben ik toen naar toe geweest. Ik had er vooraf zo min mogelijk van verwacht, dan kon het alleen maar meevallen. Het duurt even om te wennen aan het feit dat het een imitatie is, maar als je dat eenmaal hebt gedaan kun je best een leuke avond hebben. Al met al viel het me niet tegen.
.
pi_43316543
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 08:57 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Nog eentje van Jim Hutton dan ook, dan kan ik ze samen lekker fijn laten 'spelen'!!!
Een echte goede Queen-coverband is 'Miracle''.
Deze band heb ik gezien in Vlaardingen tijdens een Queen-fanclubdag in 2001!

Ze konden ook het wat ingenieuzere werk van de jaren '70 aan, stond ik echt van te kijken!

PS. Ik wil nog steeds gore perverse filmpjes van Freddie Snor zien met mannen!!!
pi_43316771
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:46 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Een echte goede Queen-coverband is 'Miracle''.
Deze band heb ik gezien in Vlaardingen tijdens een Queen-fanclubdag in 2001!

Ze konden ook het wat ingenieuzere werk van de jaren '70 aan, stond ik echt van te kijken!

PS. Ik wil nog steeds gore perverse filmpjes van Freddie Snor zien met mannen!!!
Ga je nu tegen jezelf praten?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43316972
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ga je nu tegen jezelf praten?
Loopt heen man!!!
pi_43389171
Een film over Freddie's leven in de maak.
quote:
A film tribute to rock band Queen is being produced, prompting a battle between the biggest showbiz names desperate to be cast as the late Freddie Mercury.

The We Will Rock You musical which features the band's hits, has been a massive success. But this movie is the first ever attempt to document the charismatic singer's life. Mercury died of an Aids related illness in 1991.

The surviving members of the band - Brian May, Roger Taylor and John Deacon - will all be involved in the project.

Guitarist May says, "There is a film in the pipeline and we're all involved in it.

"I'm not allowed to say much about it and casting isn't finalised but we've had some incredible offers to play Freddie. Really incredible."
bron
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43600229
Heb gisteren het post-LiveKillers materiaal maar eens compleet gemaakt (hulde aan tweedehandswinkels en cheapaanbiedingen).
Best opvallend: Af en toe is het veel beter dan in m'n herinnerig, soms ook veel slechter....(of eigenlijk: nog slechter)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_43600860
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:02 schreef MuadDib het volgende:
Heb gisteren het post-LiveKillers materiaal maar eens compleet gemaakt (hulde aan tweedehandswinkels en cheapaanbiedingen).
Best opvallend: Af en toe is het veel beter dan in m'n herinnerig, soms ook veel slechter....(of eigenlijk: nog slechter)
Verklaar je nader.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_43601567
Wat me altijd tegen heeft gestaan om die albums aan te schaffen was m'n weerstand tegen die aalgladde producties, maar als ik dat nu hoor valt dat eigenlijk best mee.
Verder kon ik mij nog herinneren, toen ik nog een klein MuadDibje was, dat toen The Game en Flash uitkwamen, ik ontzettend teleurgesteld was in The Game en ik Flash een heel spannende plaat vond. Waarmee maar weer blijkt dat je nooit op een oordeel van een minderjarige moet afgaan
Verder kon ik mij niet meer herinneren dat er op A Kind of Magic zo'n ontzettend slecht nummer stond, Pain is so close to pleasure. Dat nummer zou zelfs Hot Space nog slechter maken. Dat blijft nog steeds een kutplaat trouwens.

Maar over het algemeen slaat de balans toch positief door.

damn, volgens mij begin ik echt een gezapige zak te worden. Straks ga ik zelfs Toto nog goed vinden...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 16 november 2006 @ 11:11:42 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_43601953
Is niets mis met Queen goed vinden hoor!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_43602155
quote:
Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef MuadDib het volgende:
Wat me altijd tegen heeft gestaan om die albums aan te schaffen was m'n weerstand tegen die aalgladde producties, maar als ik dat nu hoor valt dat eigenlijk best mee.
Verder kon ik mij nog herinneren, toen ik nog een klein MuadDibje was, dat toen The Game en Flash uitkwamen, ik ontzettend teleurgesteld was in The Game en ik Flash een heel spannende plaat vond. Waarmee maar weer blijkt dat je nooit op een oordeel van een minderjarige moet afgaan
Verder kon ik mij niet meer herinneren dat er op A Kind of Magic zo'n ontzettend slecht nummer stond, Pain is so close to pleasure. Dat nummer zou zelfs Hot Space nog slechter maken. Dat blijft nog steeds een kutplaat trouwens.

Maar over het algemeen slaat de balans toch positief door.

damn, volgens mij begin ik echt een gezapige zak te worden. Straks ga ik zelfs Toto nog goed vinden...
OMG Toto!! Geen slechte band hoor...maar die hits..ugh.

Je hebt wel gelijk hoor al vond ik PISCTP wel een leuke track toen ik AKOM aanschafte, maar achteraf luister ik er maar weinig naar. Hot Space is zeker zwak, maar live komen de nummers beter tot hun recht (Als je de Queen on Fire DVD hebt gezien weet je wat ik bedoel) vooral omdat de synth naar de achtergrond verdwijnen en meer nadruk wordt gelegd op Brian's gitaar. Flash Gordon kan ik niet naar luisteren, denk dat het typisch zo'n LP album is en geen CD album waar je de nummers los kunt beluisteren. Echt zo'n album die je van begin tot eind als 1 geheel moet beluisteren. The Game is gewoon geniaal.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  donderdag 16 november 2006 @ 18:20:10 #250
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_43615959
Innuendo had gewoon hun beste plaat kunnen zijn...als dat verdomde Delilah er niet op had gestaan
Niets mis met de post-Live Killers Queen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')