krekels door de brievenbus stoppen....is heel fijn voor zijn nachtrust.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
Wie heeft een idee voor wraak zonder de aandacht van de politie te trekken?![]()
.. die zat dichtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
.. " Dit betekend oorlog!" roep ik door zijn raampje.
En...? Da's toch handig? Trek 'm uit z'n wagen en vraag een paar omstanders om 'm vast te houden terwijl jij hem en z'n auto vakkundig in elkaar rost.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:18 schreef Adamica1 het volgende:
En als je je afvraagd waarom ik niet direct actie ondernam was dat het een druk kruispunt was..hoop publiek.
moet hij het dan voor doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:26 schreef GioStyle het volgende:
Vier keer achter posten is not done.
Wat praat jij poep zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
moet hij het dan voor doen. maar point taken.
Jij naarling!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kreupel, blijf het een geniaal woord vinden.
ja goede advocaat, beetje mank lopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Klaag 'm aan voor die aanrijding.
Ik heb wel een idee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
Ik sta voor het.. voetgangers stoplicht...blink... groen ...Dus ik ga lopen en wordt ik tog voor me poten gereden door een of andere zot...gelukkig remt ie nog een beetje maar ik lag wel mooi op zijn motorkap...
Dat neem ik dus niet ...
grommmm
...dus ik ga naar zijn raam die ie snel dicht-draait...Ik bonk op zijn dak en roep waar ie mee bezig is...
Is het godver de boze politie bellende buurman. (Als mijn muziek te hard staat..politie aan de deur)..
Hij moet me echt hebben denk ik dus..
.. " Dit betekend oorlog!" roep ik door zijn raampje.
"Mijn wraak komt wel want ik weet je te vinden. Denk je niet ? "
De naarling.
Wie heeft een idee voor wraak zonder de aandacht van de politie te trekken?![]()
Goed idee! Waarom doe jij het niet even voor hoe het moet? Zijn we gelijk van jou af!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee.
Laat je dood rijden. Heb jij dan wel nix aan het geld wat ie levenslang betaald, maar je famillie wel![]()
Jij hebt echt GTA:SA zitten spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Schiet die motherfucker gewoon door zijn hoofd, zo heb je nooit meer last van hem.
Een zakje maden halen bij de dierenwinkel en die beestjes door de brievenbus gooien...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:04 schreef plopje het volgende:
[..]
krekels door de brievenbus stoppen....is heel fijn voor zijn nachtrust.![]()
3 seconden lijm in zijn sleutelgat...![]()
op zijn deurbel een pinese plakken...is fijn voor zijn visite![]()
succes![]()
Ja goed idee ! Behalve dan dat ik de klager niet ben en deze optie voor mij niet van toepassing isquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Goed idee! Waarom doe jij het niet even voor hoe het moet? Zijn we gelijk van jou af!![]()
![]()
Oh, jij hebt geen familie! Zeg dat dan gelijk!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja goed idee ! Behalve dan dat ik de klager niet ben en deze optie voor mij niet van toepassing is![]()
Hahah slim joh !quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Oh, jij hebt geen familie! Zeg dat dan gelijk!![]()
![]()
;d:D
![]()
!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |