Waar kon hij heen dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Kaap het volgende:
Nee, wij supporters verwachten clubliefde en verwachten dat ze niet naar een concurrent gaan. In de praktijk blijkt gewoon dat geld de grootste rol speelt.
Tuurlijk zijn er enkele spelers die nooit zoiets zouden doen. Om maar even het incident Smolarek van pas geleden te noemen.
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaanquote:
Ebiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaan
Nou binnen Nederland ben ik hier niet zo mee eens. Vroeger kwamen dat soort dingen ook zeer regelmatig voor,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef -J-D- het volgende:
Het lijkt erop dat tegenwoordig spelers/trainers makkelijker naar de concurrent overstappen dan in het verleden.
Of vergis ik me hier in?
Heel goed Ebiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
De bus van Dortmund had pech, konden ze meeliften met de Ajax bus, wat hij weigerde. Hij is toen met een auto verder gegaan
Iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze dingen kwamen juist vroeger veel vaker voor. Ik kan me nu een directe overstap van een speler van Ajax naar feyenoord en vice versa niet meer voorstellen eigenlijk...
die stond al in de OPquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
Luis Figo: Barcelona -> Real Madrid
quote:Op het moment dat een jeugdploeg van stadgenoot en aartsrivaal Lazio Roma arriveerde op het complex met hun karakteristieke lichtblauwe shirts, klonk uit een nabijgelegen raam van het clubhuis fanatiek: 'Bastardi, bastardi!'. Toen de Engelsen wat beter keken, ontdekten ze tot hun verbazing dat het niemand minder dan Totti zelf was die de spelers van Lazio stond uit te schelden.
Zoetebier. En gelukkig geen Van Persie. Of Kalou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:33 schreef belanov het volgende:
en dit zijn dan nog directe overstappen, die hebben we de afgelopen jaren niet gezien, behalve Lodewijks en Lucius wellicht.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Elvislives het volgende:
Totti zal nooit voor Lazio gaan spelen:
[..]
Jeugdspelers uitschelden, dan zit het écht diep!
Dat doet Dirk-Kuijt ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Elvislives het volgende:
Totti zal nooit voor Lazio gaan spelen:
[..]
Jeugdspelers uitschelden, dan zit het écht diep!
Drenthe, Biseswar, Sno toch? Lorenzo Davids?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef Maikalo het volgende:
Over jeugdspelers gesproken, er zijn ook een aantal jeugdspelers van de opleiding van Ajax naar Feyenoord gegaan. Weet alleen niet meer welke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |