abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2745228
quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:16 schreef TheHolyOne het volgende:
Iemand noemde Rudy als miskoop voor Ajax, daar ben ik het ni mee eens, vind ik een goede voetballer en heeft een tijdje prima gespeeld bij Ajax....

De andere miskopen klopte allemaal wel.

Wat te denken van Giles de Bilde???
das ECHT een miskoop!

Gilles de Bilde was absoluut geen miskoop. hij speelde slechts een paar wedstrijden, maar hij scoorde wel een aantal heel belangrijke goals voor PSV. Hij leverde echt wel een grote bijdrage aan de landstitel van 1997.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 12:35:26 #52
17947 Baphomet
ik weet niks te verzinnen
pi_2792081
Barry van Dam is een mislukte aankoop van DSM. Hij is niet vooruit te branden en maakt enkel ruzie met de scheidsrechter. Waardeloos zo'n speler. Weg ermee!
Now it's time to punish the earthlings for their foolish resistance
  zondag 13 januari 2002 @ 16:35:16 #53
21066 Potter
At your service
pi_2802184
Van dam is inderdaad een speler van niks!!
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_2802724
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:02 schreef Frenkie het volgende:
Ik zie heel veel miskopen van PSV en Feijenoord, maar volgens mij heeft AjaX toch echt de meeste miskopen gedaan..

Van Halst
Dat is een twijfelgeval. Krijgt nu weer de kans zich te bewijzen onder Koeman. Zelf vond ik altijd dat zn inzet wel goed zat, hij is alleen een wat beperkte speler.
Twijfelgeval

Vierklau
Als hij speelt, echt een goede verdediger. Is helaas erg blessuregevoelig. Daarom:
Miskoop

Maxwell
Speelt pas net bij Ajax, is nog erg jong en moet ook nog het een en ander leren. Speelt niet eens zo slecht..
Geen oordeel

Sier
Leuke verdediger, kon ook lekker hard rennen enzo, maar waarom die nou naar Ajax moest?
Miskoop

Ibrahimovic
Zie Maxwell.
Geen oordeel

Machlas
Zeer geliefd bij het publiek, maar laat het helaas nogal eens afweten. Als hij echter op dreef is, laat hij zien dat hij het zeker kan. Vanwege de prijs/prestatiecurve toch:
Miskoop

Ivan Gabrich
Spits gekocht door van Gaal op basis van schimmige tapes. Wist in 10 wedstrijden niet te scoren, en ging maar naar Spanje, voor best nog een leuk bedrag dacht ik
Miskoop

Juan
Harde verdediger, deed altijd zijn best, maar dat was blijkbaar niet goed genoeg. Heeft ook nooit echt een kans gehad geloof ik.
Miskoop

Babangida
Op het eind minder, maar in zn eerste 2 seizoenen draaide Baba helemaal niet slecht bij Ajax. Na een ernstige blessure is hij echter nooit meer de oude geworden.
Geen miskoop

Kinkladze
Lijkt me duidelijk..
Miskoop

Ben het dus niet helemaal met je eens. En of feyenoord of psv niet meer miskopen heeft gedaan? Ik weet het niet hoor, maar als je ff dat hele blik Zuid-Amerikanen (Argentijnen) van feyenoord neemt, waarvan alleen Cruz het wel goed heeft gedaan, dan krijg je ook een aardige lijst.
En bij psv, die keepersklucht. Dat waren ook een paar miskopen bij. En die Oost-blokkers (Demo, Stinga), Oyen, Xavier en nog wat namen die me ontschoten zijn...
Kom je ook op een hele lijst hoor
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_2835270
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:47 schreef Dragonyth het volgende:

[..]

Mee eens..

Niveau is toch te hoog voor Stefan.. Ook Tumba speelt niet goed.. Alleen aanspeelpunt maar geen doelpunten maker.. En als naast Tumba Jansen speelt ken je de doelpunten wel vergeten, gelukkig is Hristov herstellende.. En is D. de Nooijer WEL een versterking gebleken..

Ja inderdaad, De Nooijer is zeker een goede aankoop.
Ik vind dat de naam Tumba ook bij het rijtje miskopen kan.
Hij heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld.
Het viel me ook op dat hij in de laatste wedstrijden vaak fysiek werd afgetroefd. Dat was toch zijn sterke punt???
Hristov komt waarschijnlijk niet terug dit seizoen, maar dat wist je waarschijnlijk al.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  woensdag 16 januari 2002 @ 17:37:42 #56
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_2835598
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 17:07 schreef Swordfish het volgende:

[..]

Ja inderdaad, De Nooijer is zeker een goede aankoop.
Ik vind dat de naam Tumba ook bij het rijtje miskopen kan.
Hij heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld.
Het viel me ook op dat hij in de laatste wedstrijden vaak fysiek werd afgetroefd. Dat was toch zijn sterke punt???
Hristov komt waarschijnlijk niet terug dit seizoen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Yup. mee eens.. Tumba. bah bah.. Afgelopen wedstrijden (Go Ahead Eagles 2-2 en tegen Antwerp thuis 1-3) was het triester dan triest.. ECht huilen met de pet op

En Hristov.. las vanmorgen dat ie waarschijnlijk tot 2003 uitgeschakeld is.. Misschien dat z'n contract NIET verlengt wordt en dat betekend dat ie zn laatste wedstrijd bij NEC gespeeld heeft GVD!!!!!

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
  woensdag 16 januari 2002 @ 18:12:08 #57
21258 Amigo
Gewoon aanwezig...
pi_2836025
Miskopen?
Wereldkampioen Marcos (heette hij geloof ik).
Een of andere Braziliaan, gehaald door Oom Louis. Was wereldkampioen geworden en ging het bij Ajax maken.
Tegen PSV kwam hij het veld in en na 5 minuten kon hij al weer weg met rood. Die gast was ook heel snel weer weg uit Amsterdam!
.:: Amigo.log::.
  woensdag 16 januari 2002 @ 19:18:29 #58
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2836867
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:12 schreef Amigo het volgende:
Miskopen?
Wereldkampioen Marcos (heette hij geloof ik).
Een of andere Braziliaan, gehaald door Oom Louis. Was wereldkampioen geworden en ging het bij Ajax maken.
Tegen PSV kwam hij het veld in en na 5 minuten kon hij al weer weg met rood. Die gast was ook heel snel weer weg uit Amsterdam!
MÁRCIO Roberto SANTOS
Zijn meest spraakmakende optreden was een inval beurt in de wedstrijd Ajax - PSV op 22 december 1996. Na negentien seconden ontving de Braziliaan al een rode kaart en kon direkt gaan douchen. Santos haalde Luc Nilis onderuit nadat de Belg een ongelukkige ingooi van Kofi Mensah had onderschept.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 18 januari 2002 @ 15:05:02 #59
21319 Crocus
Also sprach...
pi_2858045
Natuurlijk heeft Ajax meer miskopen gedaan dan Feyenoord. Je moet naar de prijs/kwaliteitverhouding kijken. Op die manier is Henk Vos natuurlijk nooit een miskoop geweest. Hij is voor 500.000 piek van Sochaux gekomen en voor 700.000 aan Den Bosch verkocht. In de Kuip heeft hij bovendien best wat toegevoegd, de amusementswaarde van het spelletje schoot werkelijk omhoog

Ajax kopt spelers voor miljoenen, die raken vervolgens geen bal en dus worden ze voor miljoenen minder verkocht. De hele rits van Gabrich tot Ibrahimovic en van Verlaat tot Van Halst heb ik al voorbij zien komen, maar eentje spande toch de kroon; Froylan Ledezma. Het laatste wat ik hoorde was dat ie in een discotheek in Costa Rica aan een vuurgevecht had deelgenomen.

Andere miskopen Ajax:
Demtchenko, Hoekstra, Babangida, Marciano Santos, Veldman, Sier, Sibon, Gorre, Juan, etc.

How can I be so thirsty this morning when I drank so much last night
pi_3053395
HEE! Wat d8 je van Edwin van Ankeren bij PSV
Die vent kan echt voor geen meter voetballen. Op een atletiekbaan zou hij niet misstaan, maar hard rennen is ook het enige wat hij kan. Verkocht aan Verbroedering Geel ofzow in België...
Return of the massive legend.
  dinsdag 5 februari 2002 @ 10:37:54 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3053707
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 15:05 schreef Crocus het volgende:
Ibrahimovic
Tsja, hier spreek je jezelf toch tegen met het voorbeeld van Henk Vos. Als je een aankoop geslaagd vind als je ze voor meer kunt verkopen, vind ik niet dat je het slecht doet als je Ibrahimovic voor 17 miljoen GULDEN koopt, en je 'm voor 17 miljoen EURO kan vérkopen. Bovendien heeft die jongen nog geen 15 wedstrijden gespeeld voor Ajax.

En wat je voorbeelden betreft: bij enkelen ben ik het met je eens, bij anderen heeft Ajax baat gehad bij de aankoop.

dinsdag 5 februari 2002 @ 10:46:12 #62
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_3053771
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 10:37 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, hier spreek je jezelf toch tegen met het voorbeeld van Henk Vos. Als je een aankoop geslaagd vind als je ze voor meer kunt verkopen, vind ik niet dat je het slecht doet als je Ibrahimovic voor 17 miljoen GULDEN koopt, en je 'm voor 17 miljoen EURO kan vérkopen. Bovendien heeft die jongen nog geen 15 wedstrijden gespeeld voor Ajax.

En wat je voorbeelden betreft: bij enkelen ben ik het met je eens, bij anderen heeft Ajax baat gehad bij de aankoop.

Geloof je ook alles wat er in de Weekend staat?
pi_3053847
Van Nistelrooij naar Manutd...das echt een miskoop van Manutd
pi_3053861
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 10:55 schreef BobRooney het volgende:
Van Nistelrooij naar Manutd...das echt een miskoop van Manutd
Return of the massive legend.
  dinsdag 5 februari 2002 @ 12:55:50 #65
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3054723
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 22:20 schreef CAZZO het volgende:

[..]

En Vampeta balt op dit moment bij Flamengo

Heeft hij ook niet naakt geposeerd voor een homoblad?
Ik kan me herinneren dat daar nogal wat ophef over was of was het een andere speler?
Back in town
pi_3054741
quote:

[..]

ibrahimodinges heeft nog niks opgeleverd en is dus ook geen 17 milj euro's waard!
  dinsdag 5 februari 2002 @ 14:00:39 #67
21319 Crocus
Also sprach...
pi_3055432
quote:

[..]

Toen Cruz drie weken in de Kuip speelde werd er al 30 miljoen voor hem geboden, uiteindelijk ging hij voor de helft weg. Al die indianenverhalen geloof ik allang niet meer. Wil Ibrahimovic 17 miljoen Euro opbrengen zal hij toch echt beter moeten gaan spelen en daar heb ik nog geen aanwijzing voor gezien.
How can I be so thirsty this morning when I drank so much last night
  dinsdag 5 februari 2002 @ 16:38:55 #69
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3057497
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 12:55 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Heeft hij ook niet naakt geposeerd voor een homoblad?
Ik kan me herinneren dat daar nogal wat ophef over was of was het een andere speler?

dat wss idd Vampeta
Frits Barend kwam daar een keer mee aanzetten,inclusief foto's
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 7 februari 2002 @ 14:48:43 #70
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_3080762
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 16:38 schreef CAZZO het volgende:

[..]

dat wss idd Vampeta
Frits Barend kwam daar een keer mee aanzetten,inclusief foto's

Dat verbaast me weer helemaal niks!
Back in town
pi_3082472
En nu maar hopen dat het contracteren van HH Frentzen de grootste blunder is die ze ooit bij Arrows gemaakt hebben.
pi_3082508
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:41 schreef BernieEcclestone het volgende:
En nu maar hopen dat het contracteren van HH Frentzen de grootste blunder is die ze ooit bij Arrows gemaakt hebben.
Nu maar hopen dat Jos bij een groot team testrijder mag worden, bij voorkeur bij Ferrari. Als Schumi zijn poten breekt mag Jos aan de bak
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:46:42 #73
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4126793
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 17:10 schreef beelzebub het volgende:
Tis al bijna een heel elftal wat je ervan kan maken:
Gabrich
Johnny Hanssen
Kinkladze
Rudy
Sibon
Ledezma
Marcio Santos
Demstjenko
Van den Brom
Veldman

En bij de buren uit Rotterdam en Eindhoven:
Clemens Zwijnenberg
Picun
Leonardo
Connolly
Somalia
Graff
Glaucio
Xavier
Demo

Nog eentje van Rabobank:
Patrick Jonker

Mislukt/weggestuurd en later toch nog behoorlijk presterend;

Eidur Gudjohnsson
Demetradze
Vampeta

-
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:54:08 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4126864
quote:
Op zondag 13 januari 2002 17:45 schreef keeper het volgende:
Machlas
Zeer geliefd bij het publiek, maar laat het helaas nogal eens afweten. Als hij echter op dreef is, laat hij zien dat hij het zeker kan. Vanwege de prijs/prestatiecurve toch:
Miskoop
Heeft Ajax vaker dan eens uit zeer bizarre siuaties gered.
ZEKER geen miskoop..
-
pi_4127523
Machlas heeft wel een paar leuke doelpunten gemaakt, maar als je kijkt naar de prijs (20 miljoen gulden d8 ik) is het zeker wél een miskoop. De man verprutst zoveel kansen, heeft zoveel balverlies, is traag, klein, fysiek zwak al bijna 30 en bovendien geen Nederlander. Voor mij echt gewoon een miskoop. Volgend jaar gewoon Zlatan weer opstellen, want die kan het namelijk wel mits hij wat vertrouwen van het publiek krijgt.
Don't think it feel it....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')