abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2648660
quote:
Op zondag 30 december 2001 05:12 schreef beelzebub het volgende:
Hoe kan ik 'houten' Klas Ingesson, Peter Möller en Marc Degryse vergeten.
Marc Degryse speelde ooit nog in zijn entje Ajax kapot in de Arena, dan ben je in Eindhoven sowieso geen miskoop. Moller en Ingesson zijn het natuurlijk wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 30 december 2001 @ 12:27:39 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2649404
quote:
Op zondag 30 december 2001 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Marc Degryse speelde ooit nog in zijn entje Ajax kapot in de Arena, dan ben je in Eindhoven sowieso geen miskoop. Moller en Ingesson zijn het natuurlijk wel.
Dat was indertijd ook niet zo moeilijk

Dan Petersen was bij Ajax ook zo'n lastig geval Speelt nu bij Bastia geloof ik

dinsdag 1 januari 2002 @ 02:24:50 #28
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_2667944
Nou ik ken er nog wel eentje
John Rocker van de Atlanta Braves voor 2 pitchers geruild van de Cleveland Indians(ja in Amerika ruilen ze en wordt er geen transfersom betaald)
Vervolgens verpunkt Rocker de een na de andere save voor de Indians en wordt die net voordat Johnnyboy Free-agent zou worden geruild tegen een Minor-league pitcher van de Texas Rangers en mag Rockerboy het volgend seizoen voor de Rednecks uit Arlinghton gaan proberen de wedstrijden te saven,dit natuurlijk wel voor een salaris van 3 miljoen dollar.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_2669678
Bij Heerenveen vind ik Rafael Viera een mislukte aankoop.
pi_2723671
Bij NEC vind ik Janssen een zware miskoop. Die kerel heeft er nu 1 gescoord...vrij triest als je spits bent!!!

Echt waardeloze voetballer!!

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_2723682
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:34 schreef Swordfish het volgende:
Bij NEC vind ik Janssen een zware miskoop. Die kerel heeft er nu 1 gescoord...vrij triest als je spits bent!!!

Echt waardeloze voetballer!!

Die kwam toch van Top Oss. Daar schoot hij er heel veel in, vreemd!!
pi_2723747
Ja Precies, Bij Top oss heeft hij er vorig jaar 30 gescoord. Daarom dacht neeskens ook, kopen maar...
Is wel wat....Nou NOT!!!

Ik weet niet wat het is...de overstap is voor hem dus niet haalbaar....waardeloos

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  zondag 6 januari 2002 @ 15:47:20 #33
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_2723792
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:42 schreef Swordfish het volgende:
Ja Precies, Bij Top oss heeft hij er vorig jaar 30 gescoord. Daarom dacht neeskens ook, kopen maar...
Is wel wat....Nou NOT!!!

Ik weet niet wat het is...de overstap is voor hem dus niet haalbaar....waardeloos

Mee eens..

Niveau is toch te hoog voor Stefan.. Ook Tumba speelt niet goed.. Alleen aanspeelpunt maar geen doelpunten maker.. En als naast Tumba Jansen speelt ken je de doelpunten wel vergeten, gelukkig is Hristov herstellende.. En is D. de Nooijer WEL een versterking gebleken..

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_2723798
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:42 schreef Swordfish het volgende:
Is wel wat....Nou NOT!!!

Ik weet niet wat het is...de overstap is voor hem dus niet haalbaar....

Blijkbaar... misschien zit Stefan Janssen gewoon bij NEC niet op zijn plaats. Maar NEC heeft momenteel toch wel een spitsenprobleem. Zeker nu die ene Macedonier geblesseerd is. Ik kan even niet op zijn naam komen. Jack de Gier is wel een goede aankoop.
  zondag 6 januari 2002 @ 15:48:53 #35
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2723803
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Blijkbaar... misschien zit Stefan Janssen gewoon bij NEC niet op zijn plaats. Maar NEC heeft momenteel toch wel een spitsenprobleem. Zeker nu die ene Macedonier geblesseerd is. Ik kan even niet op zijn naam komen. Jack de Gier is wel een goede aankoop.

Euh Jack zit bij Twente op dit moment
don't call to the bullpen
pi_2723840
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:48 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Euh Jack zit bij Twente op dit moment

Oh ja... Nou weet ik het weer. De Gier speelde bij NEC voordat hij naar Dunfermline vertrok. Evenals Jim Calderwood. Maar Twente heeft hem inderdaad gekocht. vergissinkje. Tegenwoordig vinden er ook zo veel transfers plaats dat ik ze wel eens door de war haal.
  zondag 6 januari 2002 @ 16:02:51 #37
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2723927
Ik zie heel veel miskopen van PSV en Feijenoord, maar volgens mij heeft Ajaks toch echt de meeste miskopen gedaan..

Van Halst
Vierklau
Maxwell
Sier
Ibrahimovic
Machlas
gabrich
Juan
Babangida
Kinkladze
en ga zo maar door...

pi_2724089
Ik zit hier op de pjoeter van the-O en verbaas me over het feit dat die verschrikkelijke John van Loen er niet bij zit. Alleen bij Roda deed hij het aardig. Bij Ajax lachten ze zich een krul in de staart toen hij aan Feyenoord verkocht werd. Echt een drama die gozer die alleen maar kan koppen. Net als die duitse aanvoerder, die naar AC Milan ging.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 6 januari 2002 @ 16:29:44 #39
18280 Robert1210
Schaamteloos
pi_2724152
Alweer een tijdje geleden, maar Henk Vos - Feyenoord.
Iedereen is gelijk en iedereen is uniek
pi_2724799
Eeeeh.....
Tellen van Gaal en Adriaanse ook mee?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zondag 6 januari 2002 @ 18:51:07 #41
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2725521
kent iemand hem nog?

Nii Lamptey van PSV, speelt nu ergens in de 3e of 2e klasse van Duitsland... (dacht ik)

animal magnetism sexual attractive state
  zondag 6 januari 2002 @ 19:52:08 #42
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_2726023
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:51 schreef kavorka het volgende:
kent iemand hem nog?

Nii Lamptey van PSV, speelt nu ergens in de 3e of 2e klasse van Duitsland... (dacht ik)

het grote talent wat Aadje de Mos ooit op 16 jarige leeftijd liet debuteren bij Anderlecht,ja die ken ik nog.
Speelde vorig seizoen voor SpVgg Greuther Fürth maar maakte het daar ook niet waar en is nu in China beland en speelt voor Shandong Luneng.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zondag 6 januari 2002 @ 21:35:57 #43
374 beelzebub
master of disaster
pi_2727324
Dat is waar the-O, of wie je ook mag zijn, maar van Loen heeft in de verlenging van de halve finale van de beker in 1992 wel de 2-1 gemaakt tegen van Breukelen. Dan ben je geen miskoop. Van die lampjes winnen blijft leuk.

En Lamptey heeft Ooh-Aah-Ed-de-Goey toch een keer mooi in de luren gelegd, die bal zo over die arme uitlopende Ed heen.

zondag 6 januari 2002 @ 22:28:22 #44
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_2727962
Bij Utrecht hebben we ook een miskoop gehad.. zijn naam was MArinus Dijkhuizen en op de tribune zongen ze:

zorreg dat je eraf komt
van marinus
van marinus
etc

(op maat van zorg dat je erbij komt van.. )

Een andere miskoop bij de FC was Emiel van Eijkeren die nu weer bij ADO speelt..

Emiel ah oh
(ja ja in de tijd van de teletubbies)

pi_2731018
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:02 schreef Frenkie het volgende:
Ik zie heel veel miskopen van PSV en Feijenoord, maar volgens mij heeft Ajaks toch echt de meeste miskopen gedaan..

Van Halst
Vierklau
Maxwell
Sier
Ibrahimovic
Machlas
gabrich
Juan
Babangida
Kinkladze
en ga zo maar door...

Maxwell?? die speelt nog maar net, en is nu al een miskoop?? Ibrahimovic hetzelfde...misschien worden ze het nog, maar geef ze in ieder geval de kans om zich te bewijzen
pi_2731960
Iemand noemde Rudy als miskoop voor Ajax, daar ben ik het ni mee eens, vind ik een goede voetballer en heeft een tijdje prima gespeeld bij Ajax....

De andere miskopen klopte allemaal wel.

Wat te denken van Giles de Bilde???
das ECHT een miskoop!

en aan bakboord zwemmen haaien......
  maandag 7 januari 2002 @ 16:13:02 #47
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_2734827
quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:16 schreef TheHolyOne het volgende:
Iemand noemde Rudy als miskoop voor Ajax, daar ben ik het ni mee eens, vind ik een goede voetballer en heeft een tijdje prima gespeeld bij Ajax....

De andere miskopen klopte allemaal wel.

das ECHT een miskoop!

volgens mij heeft de Bilde het best goed gedaan bij p$v, ook al speelt hij nu samen met Sibon (miskoop Ajax) bij Sheffield.
:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
pi_2734879
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:13 schreef KnoXville het volgende:

[..]

volgens mij heeft de Bilde het best goed gedaan bij p$v, ook al speelt hij nu samen met Sibon (miskoop Ajax) bij Sheffield.

De Bilde is al weer naar Anderlecht...
pi_2737760
Bob Peeters bij Vitesse. Gozer is gehaald voor ong. 7 miljoen euro (15 miljoen gulden) en schiet er 8 in vorig seizoen. Nu staat hij op 1 dlp.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 11:23:33 #50
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2742845
quote:
Op maandag 07 januari 2002 12:16 schreef TheHolyOne het volgende:
das ECHT een miskoop!
Volgens mij zorgde Gilles de Bilde der persoonlijk voor dat PSV kampioen werd in de laatste +/- 10 wedstrijden van een aantal seizoenen geleden.
animal magnetism sexual attractive state
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')