abonnement Unibet Coolblue
pi_40964307
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:52 schreef Gaatjeniksan het volgende:

Trouwens als je wilt patsen met merken...moet je ook maar het geld er voor neerleggen vind ik.
Waarom? Omdat gekken zoals jij dat ook doen? Sommige merkdingen zijn mooier, of van betere kwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er dan maar direct een hoop geld voor neer kan en wil leggen. Je bent toch gek als je dat doet terwijl het niet hoeft? Ik geef TS groot gelijk.

Daarnaast, waar wil je dan eigenlijk mee patsen? Met het feit dat jij er wel een hoop geld aan uitgegeven hebt? Als je al over patsen kan spreken, dan doe je dat toch enkel vanwege de kleding bijvoorbeeld? Niet vanwege het prijskaartje? Anders is het best sneu, want als wij beiden 100 euro hebben en we kopen dezelfde broek: jij in de winkel voor 100 euro en ik bv op ebay voor 20, dan ben ik mooi rijker Doe je dat 100x, dan ben ik heel erg veel rijker. EN ik heb dan mooie/kwaliteitskleding!
pi_40964776
Hoe wil je eigenlijks gaan patsen? Heel Nederland loopt tegenwoordig al rond met dure merken. Het enige wat je bereikt is, dat je het straatbeeld aanvult met gelijkenissen. En daarnaast is het veel stoerder als je voor precies hetzelfde spul minder betaal , muv ver over datum kleding.
pi_40965050
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:33 schreef Phoenixjuh het volgende:
Hoe wil je eigenlijks gaan patsen? Heel Nederland loopt tegenwoordig al rond met dure merken. Het enige wat je bereikt is, dat je het straatbeeld aanvult met gelijkenissen. En daarnaast is het veel stoerder als je voor precies hetzelfde spul minder betaal , muv ver over datum kleding.
Inderdaad!! En over ver-over-datum kleding: wie is er nou zieliger? Degene die ermee loopt terwijl hij de volle mep betaald heeft, of degene die er een schijntje voor neergelegd heeft? Ik weet wel in wiens schoenen ik op dat moment zou willen staan!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:28:48 #29
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_40966150
De outletcenters vind ik geen aanrader. Het zijn vaak dingen die hier in de uitverkoop hangen, dus hele grote of hele kleine maten, je moet geluk hebben wil je iets leuks in jouw maat vinden..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_40966486
Gewoon shoppen in de uitverkoop werkt veel beter. de zomeruitverkoop begint meestal toch al in juni voordat ik op vakantie ga en dus veel tshirtjes draag. En in de winteruitverkoop precies hetzelfde. Nu nog even mijn 2 jaar oude winterjas aan en dan in januari ofzo een mooie nieuwe kopen in de uitverkoop.
pi_51108422
Kickje.

Ben van plan van de week naar de outlet in Lommel te gaan, maar na vele reacties gelezen te hebben hier twijfel ik of ik nog wel ga. Wat stelt de outlet in Lommel voor? Verkopen ze er veel merken? Welke o.a.?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:23:08 #32
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_51108569
Ik draag meestal DoraMafi of Dolce & Gabanna shirts,lijkt duur maar blijft lang mooi..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:26:37 #33
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51108744
in wormerveer heb je ook The Jeans Factory zitten, die hebben dat ook
Signature.
pi_51155270
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Nashje het volgende:
Kickje.

Ben van plan van de week naar de outlet in Lommel te gaan, maar na vele reacties gelezen te hebben hier twijfel ik of ik nog wel ga. Wat stelt de outlet in Lommel voor? Verkopen ze er veel merken? Welke o.a.?
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:56:50 #35
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_51155498
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:59 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Bataviastad moet je echt goed zoeken; als ik daar een Replay broek kan halen voor 20 euro is dat aardig goedkoop toch? ; prijzen verschillen heel erg per winkeltje.

(ik vond t gewoon echt een mooie broek; want normaliter weiger ik om dat soort merken -alleen vanwege de achterlijke prijzen- te kopen).
Maarrr... als je het een mooie broek vindt,
waarom ben je dan niet bereid er voor te betalen wat ervoor gevraagd wordt?
Als je normaal weigert merkbroeken te kopen, waarom
val je dan nu af van je principe?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_51156660
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maarrr... als je het een mooie broek vindt,
waarom ben je dan niet bereid er voor te betalen wat ervoor gevraagd wordt?
Als je normaal weigert merkbroeken te kopen, waarom
val je dan nu af van je principe?
Waarom zou je iets voor meer geld kopen als je het ook voor minder kan krijgen?
Bier hier.
pi_51158613
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Nashje het volgende:
Kickje.

Ben van plan van de week naar de outlet in Lommel te gaan, maar na vele reacties gelezen te hebben hier twijfel ik of ik nog wel ga. Wat stelt de outlet in Lommel voor? Verkopen ze er veel merken? Welke o.a.?
Weet niet waar je woont, maar zoveel stelt het in Lommel niet voor. Het is een winkel, met een hoop spijkerbroeken, lang niet allemaal modern.

Daarnaast hebben ze wat heren- en dameskleding, soms is het aardig, soms te lelijk voor woorden.

Als men kleding aanbiedt met een merknaam erop, is het voor mij niet meteen mooi, weet niet hoe jij daar tegen aan kijkt?

Ik zou ook voor de uitverkoop gaan in de stad ofzo.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:54:27 #38
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_51161932
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en zo is het.

Je beter voor doen dan je bent is zo
Ben je dan beter wanneer je merkkleding draagt?
pi_51202735
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:45 schreef BuddyLove het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon www.dress-for-less.nl
iemand ervaringen met deze site?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:49:00 #40
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_51205724
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:45 schreef BuddyLove het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon www.dress-for-less.nl
PFFFFFFF, alstublieft zeg..

HANDS OFF

ALLEMAAL NEP!!
Koop niks op internet als je niet weet wat je koopt,vooral kwa kleding i.v.m. met namaak.



Merkkleding kan niet goedkoop zijn, tenzij;
1. Het is nep.
2. Het is een produktiefout.
3. Het is gedragen kleding
4. Het model is van een Collectie van 10 jaar geleden..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')