Waar heb je 'm nu staan, eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:52 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat is je klacht? Behalve dat mijn kutdeur er nog steeds niet in zit?
Hoiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Franse volkje buiten beschouwing?
Hoi DSik ga maffen truste.
![]()
![]()
Bij de buren in de kamer, gemeente komt vanmiddag als het goed is om te repareren, ben vrij vandaag dus kan lekker heel de dag thuis gaan zitten wachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waar heb je 'm nu staan, eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik vind Canadesu doorgaans vriendelijker dan de gemiddelde Randstad Nederlander.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:57 schreef Megumi het volgende:
Canadesu
Waarom zijn Oostenrijkers nou weer botquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
In Europa winnen we het niet van de Oostenrijkers als het om botheid gaat.
...snap nog steeds niet wat de "gemeente" met je deur van doen heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:02 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Bij de buren in de kamer, gemeente komt vanmiddag als het goed is om te repareren, ben vrij vandaag dus kan lekker heel de dag thuis gaan zitten wachten.
Eensch!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Waarom zijn Oostenrijkers nou weer bot
Fransen, die spannen de kroon
Stierenpoep! Fransen zijn heele aadige mensen als je de taal spreektquote:
Nee!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Stierenpoep! Fransen zijn heele aadige mensen als je de taal spreekt
Ja Farnsen vind ik ook kutvolk , Fransen zijn wel aardigquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee!Farnsen zijn arrogant Kutvolk; de hele geschiedenis door al!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:55 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ja Farnsen vind ik ook kutvolk , Fransen zijn wel aardig
In een hoop andere landen zijn vrouwen veel meer topless dan Nederland hoor. Ik vind het hier nog vrij braaf zelfs. Jammer genoeg ook wel alleen bejaarden ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:03 schreef opgebaarde het volgende:
topless vrouwen op het strand en dan vooral als ze niet blijven liggen en meestal zijn het nog oude lelijke mokkels ook. Typisch Nederlands dit vreselijke gebeuren
Voor één keer ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar Limburg niet
Limburg juist. It's the root of all evil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar Limburg niet
Gulle mensen en grappig ook!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef blade182 het volgende:
Wat dacht je van amerikanen...!!!
....maar we doen 't wel met vervequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Limburg juist. It's the root of all evil.
Zij hebben ook niets te zeiken... Ze hebben de knapste wijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef ElectricEye het volgende:
Zweden, Denen en Noren en vaak Finnen (de echte!) ook vind ik eigenlijk de sociaalste Europeanen.
ierenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef ElectricEye het volgende:
Zweden, Denen en Noren en vaak Finnen (de echte!) ook vind ik eigenlijk de sociaalste Europeanen.
qui?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef NiGeLaToR het volgende:
Moet jij nodig zeggen.
Ik ben het met je stelling eens volledig !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:50 schreef max2slow het volgende:
Reageer maar.....
De Nederlander , het meest botte volk klopt ook niet, de hele TT is kutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:04 schreef Rock-shocker het volgende:
"Meest botte" is een anglicisme, en daarmee een uitdrukking die niet klopt
Dubieus, ik ben nog nooit een botte, argwanende, vijandige of onvriendelijke Oostenrijker tegengekomen. Iig geen die die eigenschappen meer had dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De oostenrijkers in de skigebieden vallen wel mee want die moeten aan je verdienen. Maar de grotestad-Oostenrijkers zijn bot, argwanend, vijandig en onvriendelijk. In het algemeen dan, want er zijn ook goede Oostenrijkers (maar die zijn op dit moment allebei op vakantie)
We zijn bot en ongeintereseerd maar de Franse koppelen dat aan hun Frans zijn. Wij koppelen dat niet aan ons Nederlanderschap omdat het ons geen hol interesseert.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:15 schreef Abonides het volgende:
Als ik een Amerikaanse toeriste mag geloven, dan zijn Nederlanders een ontzettend bot volk. Een goede vriend van mij werk als marechaussee op schiphol. Vorige week kwam er een wat oudere Amerikaanse toeriste te laat aan en begon ongevraagd bij iedereen voor te dringen. Hij wees haar terecht en zette haar weer achteraan de rij wachtenden. Het enige wat ze nog kon uitbrengen was : 'You're the rudest man i have ever met!' Hij wou dat ook graag op papier hebben om aan zijn collega's te laten zien... maar dat wou ze niet doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |