Tuurlijk jij had het over een relquote:
Zullen we gaan rellenbellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk jij had het over een rel![]()
![]()
Zolang Bierbroeder het maar wel isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef opgebaarde het volgende:
bierbroeder is mijn vrind niet meer![]()
Dit is dus niet orgineelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
quote:
Ja ik wel!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zolang Bierbroeder het maar wel is
Stommerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
Stommerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef butt_plug het volgende:
Dat is ook zo, ik kan het op de vreemde manier van bierbroeder veel beter hebben dan van die butt_plugquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zolang Bierbroeder het maar wel is
Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?quote:
Die mental image zat ik niet op te wachtenquote:
We gingen toch rellenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die mental image zat ik niet op te wachten
Jij bent 19?quote:
Jij bent 19?quote:
wat is NB?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We kunnen toch echt beter naar NB gaan![]()
![]()
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderlandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Naakt slapen wel ja maar of Yvonne ook geil is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |