abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40954524
Het zal me niks verbazen als ze straks een gooi naar het presidentschap doet en het ook nog wint
De status 'bagger-user' voorbij
pi_40963059
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze straks een gooi naar het presidentschap doet en het ook nog wint
Ik hoop het. Zij kan nog nadenken. Ik vond het mooi toen ik haar show over de invasie van Irak had gezien. Dat was dus voordat de invasie was gebeurd. Alles wat ze daar behandelde is uitgekomen. En ze was gewoon eerlijk over alles en objectief.

Dat is nou de kracht van Oprah. Zij is zo machtig dat ze haar volgens mij bijna niet kunnen censureren.
pi_40963145
Tussen de belspelletjes door, is dit wel een aardig programma in de middag.
pi_40988096
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:24 schreef xman het volgende:

[..]

Ik hoop het. Zij kan nog nadenken. Ik vond het mooi toen ik haar show over de invasie van Irak had gezien. Dat was dus voordat de invasie was gebeurd. Alles wat ze daar behandelde is uitgekomen. En ze was gewoon eerlijk over alles en objectief.

Dat is nou de kracht van Oprah. Zij is zo machtig dat ze haar volgens mij bijna niet kunnen censureren.
ben je serieus? Dat mens is de grootste hypocriet op aarde!
pi_40988195
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zwart én vrouw...lijkt me nog net een brug te ver, eer die president wordt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_40988255
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zwart én vrouw...lijkt me nog net een brug te ver, eer die president wordt.
Als je bedenkt dat ongeveer 50% van de bevolking van amerika vrouw is, en dus unaniem op Oprah zou stemmen, de rest van de stemmen wordt uitgesmeerd over meerdere kandidaten.
pi_40988361
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:46 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Als je bedenkt dat ongeveer 50% van de bevolking van amerika vrouw is, en dus unaniem op Oprah zou stemmen, de rest van de stemmen wordt uitgesmeerd over meerdere kandidaten.
Onder die vrouwen bevinden zich ook meer conservatief ingestelde wezens (die elke dag trouw de KKK-jurk en -kapje van hun man wassen) die de keuze van hun redneck echtgenoot volgen, qua verkiezingen.

Mijn vriendin vindt haar wel leuk. Als ze er naar kijkt, dan ga ik wel naar haar kijken
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_40989158
soms zitten er ook mensen die niet eens aan het woord komen. Kom je godver de halve wereld overgevlogen om in die show te zijn, kan je na 2 vragen weer wegwezen
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:54:44 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40998379
quote:
quote:
For a brand new Pontiac G-Six, the model given away on the show, the sticker price is $28,500. The $28,500 would need to be claimed as income so, depending on the individuals tax bracket, the tax could be as high as $7,000. And that was after Pontiac agreed to pay most of the local charges, including state sales tax and licensing fees.

The Harpo Spokeswomen said winners had three choices. They could keep the car and pay the tax, sell the car and pay the tax with the profits or forfeit the car.
Goh, degenen die deze $7000 niet kunnen betalen en de auto moeten verkopen houden maar zo'n $10.000 tot $15.000 over aan het bezoeken v/d show

Arme arme gasten van Oprah
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')