abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40924409
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:11 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

wat zag ik dr lief uit he
Ja zo schattig, toen was je nog heel braaf
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_40924670
Oprah is niet lelijk voor iemand die de 50 is gepasseerd.

LEES: Oprah is niet lelijk met een team van visagisten, 2lagen make-up.
Dat vind ik altijd zo grappig bij oprah he, eerst schieten ze een filmpje bij een familie thuis, zie je een verwaaloosd lelijk mevrouwtje, dan komen ze in de show.. lijken het ineens filmsterren

Maar Oprah kan af en toe wel leuk zijn, als het gaat over misdaden enzevoorts, af en toe wat bekende mensen @ oprah is ook wel cool.

Maar die wijven in het publiek he
pi_40925010
Dr. Phil vind ik nog erger met z'n hypocriete kutkop.

Bah bah
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:44:14 #29
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40925054
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef Rnnz het volgende:
Dr. Phil vind ik nog erger met z'n hypocriete kutkop.

Bah bah
maar dan vind ik zn vrouw nog erger

die helemaal stijf staat van de botox
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_40925170
Oprah Winfrey

Wat een vrouw, zij doet eerlijk waar zoveel goede dingen met haar geld, zo moeten er meer beroemdheden zijn.
Verder is de show vaak wel grappig kijk er zelf ook graag naar. Moest zelfs huilen bij die dvd box
pi_40925874
Allemaal, ons zegje gedaan goed, oke open cards, ik ben Rooms Katholiek, als zij stellig probeert te beweren, dat de slachtoffer van 911, als engelen naar de hemel gaan, heb ik daar twijfels bij, niet omdat ik zo zeer in God geloof, maar het is meer de vraag, bestaat dit zogenaamde realisme wel.

Tis zomaar een vraag hoor.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:32:43 #32
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40935482
Ik weet niet of dit bestaat , heb echt geen idee

Maar zoiezo in Amerika zijn ze daar zo gelovig, god voor god na..om 't maar ff zo tezeggen.

Wat ik denk is dat het verhaal van jesus gewoon is blijven hangen met engel Gabriel..
En dat we daarom spreken van engelen, als onze dierbaren "gaan"

Vind wel een mooie gedachten

*bij nader inzien, is me post een beetje warrig..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_40935618
Daarom snap ik waarom mensen overdag werken.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_40935746
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ze koopt ook huizen van 60miljoen waar ze 1 week per jaar is, geeft een Bentley aan Stevie Wonder en meer van dat soort onzin.
Maar ze is o zo goed voor die paar zielig lui die in het programma komen uithuilen omdat ze zelf hun leven hebben verkloot
juist, ik zit een beetje in dubio over haar. Ok, ze helpt veel mensen. Maar ze zou zoveel meer kunnen doen! Het geld dat ze uitgeeft aan bentleys, sieraden, cadeaus aan het publiek, en haar huizen van zoveel miljoen, kan ze ook net zo goed aan mensen geven die echt geld nodig hebben.
pi_40935786
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je als verwaarloosde, misbruikte zwarte uit het zuiden van Amerika zonder opleiding dit kunt bereiken.

En ik ben serieus.

Wat ze ook elke keer weer moet benadrukken, zodat het maar zo vaak mogelijk over haarzelf gaat. .
pi_40936628
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Wat ze ook elke keer weer moet benadrukken, zodat het maar zo vaak mogelijk over haarzelf gaat. .
En altijd door mensen met interressante verhalen doorkakelen en doen of ze er verstand van heeft. Maar heel af en toe heeft ze goede onderwerpen en durft ze mensen tegen te spreken. Alleen van dat publiek wil je spontaan wegzappen.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:19:16 #37
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40936715
Oprah rouleert man!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  Forum Admin vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:21:28 #38
58651 crew  murp
murp
pi_40936780
was ooit een stukkie over misbruikte kinderen... zooo zielig
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:21:51 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40936794
Idd Oprah is rofls.

Btw hadje dat eerst gezien met die wijven die kenker veel geld uitgaven ? te erg.

En dat wijf de ganse tijd zeggen van: yeah but he's working all the time so.
Vuil kutwijf :/

Oprah = rofls, iig meestal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:23:54 #40
107521 Furia
snoopy weer
pi_40936856
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef UnrealMarc het volgende:

[..]

juist, ik zit een beetje in dubio over haar. Ok, ze helpt veel mensen. Maar ze zou zoveel meer kunnen doen! Het geld dat ze uitgeeft aan bentleys, sieraden, cadeaus aan het publiek, en haar huizen van zoveel miljoen, kan ze ook net zo goed aan mensen geven die echt geld nodig hebben.
Ja, dat kan iedereen, hoewel niet in even grote mate. Maar verwacht je dat ook van iemand die minder geld heeft? Ze verdiend het ook he! Ze heeft zichzelf omgezet in een ongelofelijk succesvol merk, daar verdiend ze haar geld mee. Ze zou ook niets kunnen geven en alles voor zichzelf houden. Ik vind het een beetje achterlijk dat er dan steeds gezegd wordt dat ze ook wel meer kan doen.

En nee, ik ben niet weg van Oprah, ik vind de show qua onderwerpen meestal wel leuk, maar erger me vaak aan de in-de-mond-leggerige interviewtechnieken en steeds die abrupte "we'll be right back" in iemand's zin.
pi_40936913
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
, maar het is meer de vraag, bestaat dit zogenaamde realisme wel.

Tis zomaar een vraag hoor.
Als jij hoopt dat je de uitzending kan verlaten met één of ander product ter waarde van enkele duizenden dollars of zelfs een auto, dan ben ook jij bereid eventjes alles te geloven.

Oprah valt nog wel mee, maar dat ja-knikkende vrouwvolk dat in het publiek als gewillig vee spontaan meelacht, huilt, bidt en bewondert is nog wel het meest wazige.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40938536
Huisvrouwen TV
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_40938686
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]

Wat een enorm kutprogramma is dat, allemaal gezeik, half gebakken eieren, trieste huisvrouwen die deze week accuut depressief zijn geworden.

Maar oke, ze voelen zich klote, kan me iets bij voorstellen.

Maar die gaap smoel van die Oprah, die het wel ff zal invullen, alsof ze alle verstand ervan heeft.

We'll be right back after these messages
pi_40940485
Het ergste is nog dat weggeven van spullen. Die Amerikaanse wijven beginnen al te gillen als ze een afgedankt kookboek krijgen. Stelletje materialisten, abschiessen verdampt
^_
pi_40941099
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef MadMarco het volgende:
Het ergste is nog dat weggeven van spullen. Die Amerikaanse wijven beginnen al te gillen als ze een afgedankt kookboek krijgen. Stelletje materialisten, abschiessen verdampt
Oprah car winners hit with hefty tax

Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_40941209
Inderdaad wat een kutprogramma zeg. Dat gemaakte sentimentele sfeertje wat er hangt zorgt er sowieso bijna voor dat ik spontaan over mijn nek ga.
pi_40941340
quote:
LOL, masterlijk

En waar is Oprah winfrey dan op eens? Iedereen weet dat ze die auto's niet zelf hoefde te betalen, dan kan ze toch zeker wel even die kosten dekken?

Ik kots op haar
Ik kots op amerika
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:13:07 #48
156117 ..........
Respect everyone ...
pi_40941444
Ik geef toe ze doet goede dingen ... voor bepaalde mensen. Maar is het dan noodzakelijk om er meteen 10 cameraploegen erop af te sturen om al haar "goeds" vast te leggen ? Volgens mij wil zij aan iedereen per se duidelijk maken dat zij goede dingen doet. Bill Gates doet ook veel goeds, maar ik zie hem geen show over zijn "gulheid" maken ( in tegenstelling tot Oprah, die auto's weggeeft in haar shows). Toch moet ik besluiten met het feit dat ze wel degelijk goede dingen doet ( hoe fout ze het ook brengt). Hoeveel andere mensen geven een deel van hun fortuin op om anderen te helpen ?
Ik heb respect voor de persoon Oprah Winfrey ... ik walg echter van haar show !
"Botsende meningen, de enige voorwaarde voor een menswaardig bestaan."
pi_40941464
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Idd Oprah is rofls.

Btw hadje dat eerst gezien met die wijven die kenker veel geld uitgaven ? te erg.

En dat wijf de ganse tijd zeggen van: yeah but he's working all the time so.
Vuil kutwijf :/

Oprah = rofls, iig meestal
Whehe dat was vorige week
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:16:52 #50
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40941540
Oprah geeft geen auto's weg, de sponsors doen dat. Hetzelfde met al die goodies voor die panische, uitgeneukte menopauzehoeren in dat publiek.

Het ergste was nog wel dat gedoe dat ze niet meer in een winkel naar binnen mocht na sluitingstijd. Dat was volgens haar DiscCRIEMinazi!!!11!!!11! dus daar moest maar een hele show over gaan. Ik kom ook niet na sluitingstijd binnen slet! Oprah
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')