quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:42 schreef Rnnz het volgende:
Dr. Phil vind ik nog erger met z'n hypocriete kutkop.![]()
Bah bah
juist, ik zit een beetje in dubio over haar. Ok, ze helpt veel mensen. Maar ze zou zoveel meer kunnen doen! Het geld dat ze uitgeeft aan bentleys, sieraden, cadeaus aan het publiek, en haar huizen van zoveel miljoen, kan ze ook net zo goed aan mensen geven die echt geld nodig hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze koopt ook huizen van 60miljoen waar ze 1 week per jaar is, geeft een Bentley aan Stevie Wonder en meer van dat soort onzin.
Maar ze is o zo goed voor die paar zielig lui die in het programma komen uithuilen omdat ze zelf hun leven hebben verkloot![]()
Wat ze ook elke keer weer moet benadrukken, zodat het maar zo vaak mogelijk over haarzelf gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je als verwaarloosde, misbruikte zwarte uit het zuiden van Amerika zonder opleiding dit kunt bereiken.
En ik ben serieus.
En altijd door mensen met interressante verhalen doorkakelen en doen of ze er verstand van heeft. Maar heel af en toe heeft ze goede onderwerpen en durft ze mensen tegen te spreken. Alleen van dat publiek wil je spontaan wegzappen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:46 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Wat ze ook elke keer weer moet benadrukken, zodat het maar zo vaak mogelijk over haarzelf gaat..
Ja, dat kan iedereen, hoewel niet in even grote mate. Maar verwacht je dat ook van iemand die minder geld heeft? Ze verdiend het ook he! Ze heeft zichzelf omgezet in een ongelofelijk succesvol merk, daar verdiend ze haar geld mee. Ze zou ook niets kunnen geven en alles voor zichzelf houden. Ik vind het een beetje achterlijk dat er dan steeds gezegd wordt dat ze ook wel meer kan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
juist, ik zit een beetje in dubio over haar. Ok, ze helpt veel mensen. Maar ze zou zoveel meer kunnen doen! Het geld dat ze uitgeeft aan bentleys, sieraden, cadeaus aan het publiek, en haar huizen van zoveel miljoen, kan ze ook net zo goed aan mensen geven die echt geld nodig hebben.
Als jij hoopt dat je de uitzending kan verlaten met één of ander product ter waarde van enkele duizenden dollars of zelfs een auto, dan ben ook jij bereid eventjes alles te geloven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:28 schreef newsman het volgende:
, maar het is meer de vraag, bestaat dit zogenaamde realisme wel.
Tis zomaar een vraag hoor.
We'll be right back after these messagesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Wat een enorm kutprogramma is dat, allemaal gezeik, half gebakken eieren, trieste huisvrouwen die deze week accuut depressief zijn geworden.
Maar oke, ze voelen zich klote, kan me iets bij voorstellen.
Maar die gaap smoel van die Oprah, die het wel ff zal invullen, alsof ze alle verstand ervan heeft.
Oprah car winners hit with hefty taxquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef MadMarco het volgende:
Het ergste is nog dat weggeven van spullen. Die Amerikaanse wijven beginnen al te gillen als ze een afgedankt kookboek krijgen. Stelletje materialisten, abschiessen verdampt
LOL, masterlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:00 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Oprah car winners hit with hefty tax
Whehe dat was vorige weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Idd Oprah is rofls.
Btw hadje dat eerst gezien met die wijven die kenker veel geld uitgaven ?te erg.
En dat wijf de ganse tijd zeggen van: yeah but he's working all the time so.
Vuil kutwijf :/
Oprah = rofls, iig meestal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |