heb je de cola wel helemaal opgedronken? of ligt er ook een koude cola op je tafel?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:09 schreef Schuttingbeer het volgende:
Stom is dat,
Ik naar de Appie, pizzaatje, mmmmm, met een beetje salami erop.. LeKkAh..
en ik moest al snel eten want ik moest werken.. nam een paar slokken van een fles cola, GEEN HONGER MEER.. AAARGGH.., nu ligt er een koude pizza op m'n tafel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik terug van m'n werk, heb ik honger.. tsjit....![]()
![]()
cola staat buiten m'n koelkast, is dus warm.. goed punt thoughquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
heb je de cola wel helemaal opgedronken? of ligt er ook een koude cola op je tafel?
dat proef je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:15 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
kan da?????, is dat nog wel lekker
huhm,.. ik ging werken, dat doe ik normaal gesproken niet in m'n keuken, maar op m'n werk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
verbleef je de hele tijd in de keuken of ben je ook nog de woonkamer ingegaan?
namens fok! proberen wij een profielschets te maken van de gehele situatie. het persoon van de persoon in kwestie (dat bent u) is gelukt alleen is je favoriete kleur onbekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:22 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
huhm,.. ik ging werken, dat doe ik normaal gesproken niet in m'n keuken, maar op m'n werk.
De pizza daarentegen verbleef op een bord in m'n kamer.
Waar doel je op?
[offtopic]quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
namens fok! proberen wij een profielschets te maken van de gehele situatie. het persoon van de persoon in kwestie (dat bent u) is gelukt alleen is je favoriete kleur onbekend
shit, dat moet ik niet hebben natuurlijk.. uuhhh... (iene-miene-mutte)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
misschien moet je dat herzien want bij blauw krijgen wij een gruwelijk eindscenario![]()
doet me deugd, ik zal het eensch proberen, danks en weltrustenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef opgebaarde het volgende:
niks aan de hand, gewoon goed ontbijten morgen en volgende keer als je gaat avondeten er toch iets meer de tijd voor nemen
Inderdaad, geen honger hebben is niet Europeaans. Daarbij is het lastig om geen honger te hebben bij het zien van zo'n heerlijke pizza als op het plaatje in de OP.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
HOAX
Post dit op een Afrikaanse versie van Fok!..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:09 schreef Schuttingbeer het volgende:
Stom is dat,
Ik naar de Appie, pizzaatje, mmmmm, met een beetje salami erop.. LeKkAh..
en ik moest al snel eten want ik moest werken.. nam een paar slokken van een fles cola, GEEN HONGER MEER.. AAARGGH.., nu ligt er een koude pizza op m'n tafel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu ben ik terug van m'n werk, heb ik honger.. tsjit....![]()
![]()
Plaatje voor de duidelijkheid;
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |