quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo jij gaat geen nieuw bier halenEn nu snel
![]()
Hip hip van de koeien naar de kipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Frans![]()
Nu heb ik zin in nl talige muziek.
* Bierbroeder gaat de sjonnies opzetten![]()
*Eensch ist!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoezo jij gaat geen nieuw bier halenEn nu snel
![]()
Je kan nonstop bier drinken en je twijfelde eventjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
ik heb al te veel op vandaag en gister en die dag ervoor. (ouders horen ook heul niet op vakantie te gaan) en nu moet ik morgen en overmorgen weer bier drinken. Wat heb ik een kut leven.
Maar nu heb ik weer zin in bier....
tot zo![]()
Bedankt voor deze bijdrage maar er is nog mayo genoeg hoorquote:
Bwheheee.. Twylights heufd was eerst zooo:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage maar er is nog mayo genoeg hoor![]()
Oke dit is dan echt de laatste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nonstop bier drinken en je twijfelde eventjes![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Oke dit is dan echt de laatste.
Proost!
sjonnies
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lekker zwemmen zonder slip
![]()
wtf? Grulsch will do męnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Brandend zand en nergens water![]()
berluskaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef TROS het volgende:
[afbeelding]
Kijk je natuurlijk bij de TROS!
Gert en hermien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:11 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Brandend zand en nergens water![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |