sjek meelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Object.Prototype het volgende:
@ Ransbal: voor ¤ 85,- is hij van jou...
Dito.quote:
zie mijn post van 11.31u, ik denk dat je hem overgeslagen hebt, het moet de 1.4ghz worden, alleen nog even eens worden over de prijsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:49 schreef Object.Prototype het volgende:
@ Wiebelkont: Dit is zeker mogelijk, prijs zal ik even over nadenken... Muis en toetsenbord zal geen probleem zijn...
@ Capetonian: Wiebelkont, Djkoelkast & Ransbal hebben inderdaad interesse in de eServers. Ik zal later op de dag even een duidelijk status-overzicht maken, het is een beetje chaotisch zo...
Dan koop ik de Cisco voor 175 Euro.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:57 schreef Object.Prototype het volgende:
[..]
Mailen is lastig als je geen mailadres in je profiel hebt staan...
Maar hij is hier te vinden....
Zie je mail....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:38 schreef GekkeHenkie het volgende:
[..]
Dan koop ik de Cisco voor 175 Euro.![]()
ok 75 is goed, mail me even (zie profiel) voor de afhandelingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:39 schreef Object.Prototype het volgende:
@ Ransbal & Wiebelkont: Check de mail!
@ djkoelkast: Je reactie was niet overgeslagen, al is het topic ligt chaotisch
Maar wat zou je zeggen van ¤ 75,-?
Er zijn nog 5 Netfinity 5000 servers, en er is nog 1 Netfinity 5100 server, dit zijn de specs:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:45 schreef marcosta het volgende:
heb je nou nog een server over? en zoja welke?
ik heb zeker ineresse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |