Je sluit de printer (met parallelle kabel) aan op de printserver, vervolgens hang je de printserver in je Lan. Middels Dhcp of met een statisch ip is je printserver, en dus je printer te benaderen. In WinXP kan je gewoon een locale tcp/ip poort aanmaken. En dan kan je met de normale drivers je printer gebruiken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef Secretus het volgende:
Zou jij wat meer info willen geven over de externe printserver ? Misschien een productnaamlol ik ben blind/nummer ?
Ik sluit de externe printserver toch aan via LAN ? Het zou wel handig zijn, want mijn pc heeft geen parallelle poort, maar ik heb nog wel een oude printer ergens gratis gekregen.
Ben je ook bereid om naar Belgie te verzenden ?
Mailen is lastig als je geen mailadres in je profiel hebt staan...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef GekkeHenkie het volgende:
Ik heb wel intresse in de Cisco router. Kan je er een "show version" van posten / mailen?
deze vind ik wel leuk, alleen hangt het af wat voor soort processor het is, ik heb zelf namelijk nog een 866 liggen en als dat dezelfde is is dit natuurlijk ideaal. Op de IBM site wordt het ook niet echt duidelijker, er staat:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:11 schreef Object.Prototype het volgende:
Netfinity 5100 - Modelnr: 8658-41Y (zie ibm-site voor gedetailleerde specs)
P3 - 866MHz Single CPU, Max = 2x CPU
3x 18,2gb 10k Hotswap disks, Max = 6x disks
256mb Ram (2x 128), Max = 4x module
DDS4 Tape-unit
eServer - xSeries 205 Modelnr: 8480-3AX (zie ibm-site voor gedetailleerde specs)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef Object.Prototype het volgende:
@ Ransbal: voor ¤ 85,- is hij van jou...
@ Hullepim: de tapedrive zit er inderdaad gewoon in...
Ik woon in Deventer, werk voornamelijk in Arnhem. Eventueel is bezorgen of halverwege ontmoeten geen probleem wat mij betreft.
Gezien het gewicht van oa die servers is verzenden ook niet echt een optie
Dit gaat om een Slot processor, mogelijk kan je dmv een Slot1=>Socket370 converter er een andere cpu in plaatsen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
deze vind ik wel leuk, alleen hangt het af wat voor soort processor het is, ik heb zelf namelijk nog een 866 liggen en als dat dezelfde is is dit natuurlijk ideaal. Op de IBM site wordt het ook niet echt duidelijker, er staat:
Processor - 24P1713 replaces 09N4877
Voltage regulator - 36L8901
er staat niet slot 1 bij (en bij de 667/733 wel) dus ik neem aan dat hier een socket 370 p3 in kan?
ohja zit er een cd-rom in eigenlijk? dat is wel heel belangrijk, anders moet ik voor een van de anderen gaan...
en die 1ghz+ dingen is dat de tualatin processor?
=> Dit moet er volgens de IBM site in: PC2100 CL2.5 ECC DDR SDRAMquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
(...)
Ik heb hier nog een HP Module liggen, PC3200, 512mb, ECC geheugen, kan ik die denk je in plek van de 256 module gebruiken in deze server? Ondersteund hij raid 5 of is dit raid 1 met een hotswap?
Is de voeding redundant btw?
Prijs inclusief afleveren in Tilburg?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:35 schreef Object.Prototype het volgende:
[..]
=> Dit moet er volgens de IBM site in: PC2100 CL2.5 ECC DDR SDRAM
Ik kan niet precies beoordelen of die HP misschien afwijkt van standaard specs, maar het lijkt mij geen probleem om die module te gebruiken. Aangezien de PC3200 "backwards" compatible zou moeten zijn...
=> De Raidcontroller ondersteunt Raid 0,1 & 5
=> Er zit een enkele voeding in, dus niet redundant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |