Jody Bernal deed mee aan 'Your Big Break'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef Dirktator het volgende:
Beter dan een of andere debiele show waar heaumeaux-in-spe (lees: Jody Bernal) meedoen en waar zoeen irritant jurylid met een scheve bril (lees: Jacques D'Ancona) iedereen de les staat te lezen...
quote:Voor de n00bs die niet weten wat het is:
www.spam.nl
I rest my modderfecking case.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
Jody Bernal deed mee aan 'Your Big Break'.
Als je zo slecht geïnformeerd bent, kun je het plebs natuurlijk nooit temmen.
Marco Borsato en Gerard Joling waren echter wel deelnemers aan het prachtige Henny Huismans Soundmix Show. En niet geheel zonder succes!
Boh gek, toensjus zag ik Gerard Joling bij het sbs shownieuws, de vuilak.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:32 schreef Dirktator het volgende:
[..]
I rest my modderfecking case.![]()
Hmm...deze post doet mij besluiten dat Funx een baggerzender is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Funx is stoer men, ik ben nog bij Funx talk geweest als gastadoreer mij hier
www.radiodigitaal.nl en dan JFK!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:23 schreef Henny_Huisman het volgende:
Pff Funx is ook niet meer wat het geweest is. De muziek gaat bergafwaarts.
Het lijkt wel of ze besmet zijn met het commercie-virus.
WTF ik hoorde ze eerder deze avond al die waardeloze single van Christina Aguilera draaien.
Ik dacht: 'Hé heb ik nou 538 opgezet????' Nee, toch niet....
En nou draaien ze die achterlijke Black Eyed Peas met het afschuwelijke 'Pump it'.
Kom op zeg FunX, Waarom, draaien jullie dat? Als ik die pulp wil horen zet ik een van die vele commerciele zender wel aan. Zoals Caz, 538, Q-music Of SlamFMDaar draaien ze het 5 x per uur.
Let wel: Het is een prachtige zender vol met goede muziek! Echter ik wil mijn beklag doen over de commerciele baggerplaatjes die ze tussendoor draaien.
Funx is vet lauw ja!!!!!!!!!!! Ik luister altijd via de kabelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Funx is stoer men, ik ben nog bij Funx talk geweest als gastadoreer mij hier
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hmm...deze post doet mij besluiten dat Funx een baggerzender is.![]()
Overwegend onbekende artiesten en muziekstijlen, voor menig fokker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:44 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof FunX eerst niet commercieel was voor al die Ali's en wiggers![]()
Je weettog!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Nooit gedacht dat Henny dat zou luisteren!!
Welnee, keigaaf allemaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef T3rr0r het volgende:
Echt zo'n pauperzender, stomme R&B/rap bagger zender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |