Heb je nog nooit ruzie gehad met iemand? Of ben je zo jong idyllisch en onbedorven dat je niet weet wat je te wachten staat als je ouder dan 18 bent.?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef arneaux het volgende:
Wat een kansloos kuttopic. Ik hoop dat je jezelf nog eeen keer verhangt.
Aan dit topic te zien ben jij een jaar of 12, dus over 6 jaar mag je het nog een keer proberenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit ruzie gehad met iemand? Of ben je zo jong idyllisch en onbedorven dat je niet weet wat je te wachten staat als je ouder dan 18 bent.?
Weet je wat. Ik wil je aan stukken snijden, verbranden en op de Albert Kuyp flikkeren, zodat de honden ervan kunnen eten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Heb je nog nooit ruzie gehad met iemand? Of ben je zo jong idyllisch en onbedorven dat je niet weet wat je te wachten staat als je ouder dan 18 bent.?
Zei de Tokkiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:25 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Tis die persoon gegund dus en ik mag leien dat ze in elkaar dondert met haar gore dikke tokkie-bek.
Wat 12, heb je wel haar op je kut gehad?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aan dit topic te zien ben jij een jaar of 12, dus over 6 jaar mag je het nog een keer proberen.
Gehad ja, ik scheer het tegenwordig netjes wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:26 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wat 12, heb je wel haar op je kut gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |