Volgens wikipediaquote:The Game is a social phenomenon and an anti-memory game, the objective of which is to forget its existence. It is spread mostly by word of mouth, leading to a number of variations, but all share the same basic rules:
1. Knowledge of The Game is the only thing required to play it.
2. Thinking of The Game causes a player to lose.
3. A losing player must announce the loss.
Jij bent nog meer 1-issue dan Janmaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Ik wist het. Gothics zijn relschoppers.
Offspr1nger is het bewijs.
''Get Rich or Die Tryin', we thought you was hot,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef razzberry het volgende:
[..]
GGGGGG-UNOT, Black Wall Street for Life.![]()
n00b.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Dirktator het volgende:
The Game. Een kansloze afgevaardigde van de S-s-s-s-s-s-stotterunit, meer niet.
Sorry for not watching TMF.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
n00b.
Hij zit allang niet meer bij G-Unit.
Jij bent Nerd/Stoere hiphopper kruisingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
n00b.
Hij zit allang niet meer bij G-Unit.
n00b is allang ingeburgerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent Nerd/Stoere hiphopper kruising![]()
n00b zeggen en toch goeie muziek luisteren![]()
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.quote:
Ja daar draait het leven om. held.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.
Nah, ik ben niet kansloos.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.
Zeg ik niet. Je bent een strakke vent, in tegenstelling tot het gros van de Fokkers. Maar je moet geen dingen gaan roepen als gepwnt wie unnen n00b want dan heb je geen leven.quote:
Juist omdat ik zo stoer ben kan ik me dat veroorloven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Je bent een strakke vent, in tegenstelling tot het gros van de Fokkers. Maar je moet geen dingen gaan roepen als gepwnt wie unnen n00b want dan heb je geen leven.
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?quote:
Verdiep je in hiphop gaarnequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |