quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef een17-jarige maagd zonder vrienden die metal luistert het volgende:
[..]
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?
![]()
En jij dus ook, wat een kut spel.quote:
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verdiep je in hiphop gaarne.
Ik ben overigens geen 50 Cent luisteraar en dergelijke shit.
maar nu win ik alweerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij dus ook, wat een kut spel.
Klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Boombastic het volgende:
[..]
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid, geen hiphop te noemen.
Jij bent ook een pauper trouwens, beetje mijn FoBo onderkankeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij dus ook, wat een kut spel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Boombastic het volgende:
[..]
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid.
Boeiend dat ik naar metal luister, ook ik luister wel is naar hip hop.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Boeiend dat ik naar metal luister, ook ik luister wel is naar hip hop.
Maar dan wel goede en geen kansloze bagger![]()
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataaquote:
Rot op man, nerdjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Dirktator het volgende:
Wat een kinderachtige discussie hier zeg. "Nee hiphop is veel beter dan metal", "Welles", "Nietes"...zucht, er moet nog veel plebs getemd worden hier vandaag. Het lijkt me beter dat een modje hier de vuilnis van Chriz2k en de zijnen gaat ophalen.
Oe respect, zeer oldskoolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataa![]()
doe mij maar een toppertjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataa![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |