quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef KlootMajoor het volgende:
...waardoor ik de mensen die ik passeerde " Ho Ho Ho Ho, De moderne Homo kerstman op zijn paarse arreslee " schreeuwen
Kansloos .... eigen schuldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef KlootMajoor het volgende:
....op de openbare weg waar ze dus hun auto geparkeerd hebben staan![]()
Die mensen vergeten wel eens dat er ook verkeer langsraast
Reed ik dus vandaag op mijn nieuwe brommer (Tomos) op mijn gemakje , zie ik dus veel te laat dat iemand zijn auto heeft gewassen en rij ik dus vol door zijn gecreerde plas heen waar het schuim en sop nog op dreef
Ik had dus geen voorspatbord en ik kreeg dus de volle lading over me heen en het sop kwam tot aan mijn kin waardoor ik de mensen die ik passeerde " Ho Ho Ho Ho, De moderne Homo kerstman op zijn paarse arreslee " schreeuwen
Kansloze autowassers en een klein beetje kansloze passanten die ik voorbij tufte![]()
Reed ik dus vandaag op mijn nieuwe brommer (Tomos) op mijn gemakje , zie ik dus veel te laat dat iemand zijn auto heeft gewassen en rij ik dus vol door zijn gecreerde plas heen waar het schuim en sop nog op dreef
Ik had dus geen voorspatbord en ik kreeg dus de volle lading over me heen en het sop kwam tot aan mijn kin waardoor ik de mensen die ik passeerde " Ho Ho Ho Ho, De moderne Homo kerstman op zijn paarse arreslee " schreeuwen
Kansloze autowassers en een klein beetje kansloze passanten die ik voorbij tufte![]()
Daar zat ik net aan te denken... voorspatbord he......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:01 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Kan aan mij liggen hoor:
2 maal slachtoffer van diefstal
Een belgquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:52 schreef osmo het volgende:
Auto's, ze zouden het moeten verbieden!
Hé ik zorg ook altijd dat ik op de plek voor mijn deur staquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:12 schreef AcidTrance het volgende:
Die paupers die op zaterdagochtend hun burgerbak gaan wassen keer op keer, ze houden ook de hele dag hun parkeerplek voor de deur in de gaten zodat ze snel hun auto neer kunnen zetten![]()
Maar daar staat niks over in het CDA partijprogramma![]()
Probeer dat maar eens als je in het centrum woontquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé ik zorg ook altijd dat ik op de plek voor mijn deur sta
'Check.... al woon ik daar nu niet meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:16 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens als je in het centrum woont![]()
Wasbox.... wasstraat, bij de buren in de garage, bij je schoonmoeder op zolder..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, waar moetje je auto anders wassen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |