abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:35:27 #2
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40914388
En dan heb je serieus malloten die erin trappen.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40914456
Ik dacht dat dit topic over eierkoeken ging
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_40914721
Sinds wanneer zit er een SIMlock op de SIMkaart?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Simlock ::
quote:
is een in een mobiele telefoon aangebrachte blokkade, die moet voorkomen dat de bezitter een andere simkaart inbrengt van een andere provider.

De reden van de simlock ligt in het feit, dat de telefoons vaak goedkoper (gesubsidieerd door de provider) worden aangeboden, vanwege dat ze gedeeltelijk bekostigd worden door de provider en om de klant langer vast te houden.

Meestal kan de bezitter na circa een jaar de deblokkeringscode gratis opvragen, waarmee de telefoon simlock vrijgemaakt kan worden. Tussentijds kan ook, maar dan moet de bezitter een aanzienlijk bedrag aan de provider betalen.

Tevens zijn er diverse mogelijkheden om tussentijds ook de simlock te verwijderen. Maar daar kleven nadelen aan. Men weet niet of de telefoon na het verwijderen van de simlock het nog goed doet. Daarnaast verleent de provider de garantie van de telefoon in plaats van de fabrikant. In dat geval verloopt de garantie van een mobiele telefoon als deze zonder toestemming van de provider simlockvrij gemaakt is.

Overigens is het niet verboden om de simlock tussentijds te verwijderen. Op het moment dat de telefoon is aangeschaft is het toestel eigendom van de koper, en die mag de keuze maken om naar een ander netwerk over te stappen. Wel is het verboden om de software aan te passen in de telefoon, daar berust namelijk auteursrecht over. Een aantal providers voorzien de mobiele telefoons naast de simlock ook van eigen software zoals T-zone's van T-Mobile, I-mode van KPN en Live! van Vodafone.
pi_40914809
Past zo bij de andere marktplaats sukkels
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:47:52 #6
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_40914847
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:37 schreef hoppla het volgende:
Ik dacht dat dit topic over eierkoeken ging
Ik dacht ook dat een of andere idioot eierkoeken te koop had aangeboden. Maar 5 euro voor een eierkoek is inderdaad te veel.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_40914869
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:47 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Misleidende topictitel. Ik dacht ook dat een of andere idioot eierkoeken te koop had aangeboden. Maar 5 euro voor een eierkoek is inderdaad te veel.
true, true
Stoer en ruig maar net geen tuig
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:52:34 #8
144646 Huizilopochtli
Achtung reisenden...
pi_40915018
Ik vond de gedachte aan eierkoeken eigenlijk leuker
Nos poma natamus
pi_40915705
oke sorry ik zal speciaal voor jou een eierkoek aanbieden binnekort.
pi_40915933
Lekker! dan koop ik hem misschien nog van je ook. Tenzij hij te duur is en je te ver weg woont.
pi_40916121
Zo kreeg ik hem met een ad eronder

Beschrijving:

heeft u een simkaart van meer dan 1 jaar oud en hij is niet simlock vrij laat het bij mij simlock vrij maken voor maar 5 euro..
neem ff contact op al wilt u wat weten of wilt u laten unlocken..

tot ziens en alvast bedankt,,

Advertenties door Google
Unlocken: ¤1,30
Maak uw telefoon binnen één minuut simlockvrij
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_40916196
Ja zo kreeg ik hem ook Ik denk niet dat zijn handeltje zoi goed draait.

Je zou zelfs kunnen spreken van oplichting: immers na "behandeling" zijn de toestellen nog steeds gelocked
pi_40916324
Dit zijn eierkoeken

JOHNNY HEITINGA
pi_40917156
Hmmz, vaag topic, ik wil eierkoeken op marktplaats!!! geen simlock verwijder achtig iets
"Words are meaningless, and forgettable"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')