Ga je em nog begraven?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef ErikT het volgende:
Nee hij ligt hier dood naast me. Een beetje zooi die ik wil hebben gevangen te houden. Misschien ga ik er maar op stampen, wie weet helpt het.
En dan pissen op zn graf? Misschien wel ja.quote:
Geen. Opeens KGGGG (uit de speakers, KinkFM stond aan op Winamp) en scherm op zwart.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Weet je zeker dat het zelfmoord was ...... wat waren de voortekenen?
Het was stoerdoenerij, hij had met de webcam afgesproken met andere harde schijven om het te gaan doen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Weet je zeker dat het zelfmoord was ...... wat waren de voortekenen?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was stoerdoenerij, hij had met de webcam afgesproken met andere harde schijven om het te gaan doen...
O ja, die kutwebcam moet ik ook weer installeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het was stoerdoenerij, hij had met de webcam afgesproken met andere harde schijven om het te gaan doen...
Moest TS maar niet naar goth muziek luisteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:00 schreef centenbakkie het volgende:
hij snee zichzelf
Nee een HP. Mn nieuwe is een Maxtor. Dat is niet best begrijp ik? Ik weet helemaal niks van al die rommel. Computersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef switchboy het volgende:
Je had ook hun gesprekken in de gaten moeten houden, nu is het te laat. RIP hardeschijf..
Zeker een maxtor
Als je écht constructieve bijdragen wil hebben wel jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:37 schreef ErikT het volgende:
[knip]
Misschien moet ik ff naar DIG met deze onzin...
Morgen dan maar. Nu ben ik het zat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je écht constructieve bijdragen wil hebben wel ja
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Morgen dan maar. Nu ben ik het zat.
Nee dat was gisterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |