quote:
heeft er iemand op 17 augustus 2006 in breda in de wijken wisselaar, geeren, hoge vucht
een paarse tomos zien rijden zonder voorspatbord en geen zijpanelen.
met een vrij forse man met grijs haar en een trainings jack???
de brommer is bij mij om 13:45 ontvreemd.
Waar slaat dit nou weer op.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef Materia het volgende:
Misschien moet je je zoon eens opvoeden en hem gewoon spullen geven die hij nodig heeft. Hij komt blijkbaar op criminele plekken. Geeft je toch te denken als ouder, hmm?
Problem solvedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef coco2004 het volgende:
het voertuig was net 1 week verzekerd........
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Vario te koop in Breda
Gewoon op martkplaats beetje gaan zoeken
Met je trainingspak!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
SorryMaar die zoon van je was ook wel een mietje. Gelijk rennen en bijna huilen....
Ik heb het zelf niet gedaan, ben je gek. Ik daar m'n eigen crew voorquote:
Hier geef ik je inderdaad de meeste kansquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef Razor21 het volgende:
Vario te koop in Breda
Gewoon op martkplaats beetje gaan zoeken
Het is de Fok! klaagbaakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef coco2004 het volgende:
NOu mensen, er is aangifte gedaan en marktplaats wordt continu in de gaten gehouden.
Verzekering dekt geen diefstal
Verder wil ik de mensen die het nodig vinden iemand de grond in te jassen en het nodig vinden iemand te beledigen geen haar beter dan de dief.......en andere criminelen..
sorrie hoor, maar ik doe een serieuse oproep als je niks zinnigs te melden hebt doe het dan ook niet....
Tuurlijk is hij achter de dader aangerend.......maar ik denk dat hij jullie had moeten roepen want jullie kunnen denk ik wel zo'n 45 km per uur rennen...
Dus nogmaals....doe volwassen en normaal.........
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef coco2004 het volgende:
NOu mensen, er is aangifte gedaan en marktplaats wordt continu in de gaten gehouden.
Verder wil ik de mensen die het nodig vinden iemand de grond in te jassen en het nodig vinden iemand te beledigen geen haar beter dan de dief.......en andere criminelen..
sorrie hoor, maar ik doe een serieuse oproep als je niks zinnigs te melden hebt doe het dan ook niet....
Tuurlijk is hij achter de dader aangerend.......maar ik denk dat hij jullie had moeten roepen want jullie kunnen denk ik wel zo'n 45 km per uur rennen...
gaaapquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Materia het volgende:
[..]!
!
! Het taalgebruik, de gejatte spullen, de manier waarop, het komt gewoon zo... ja, zo...
.
Geen dank en interpunctie is your friend!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef coco2004 het volgende:
Nou mensen, er is aangifte gedaan en marktplaats wordt continu in de gaten gehouden.
Verzekering dekt geen diefstal.
Verder wil ik de mensen die het nodig vinden iemand de grond in te jassen en het nodig vinden iemand te beledigen, geen haar beter dan de dief en andere criminelen.
Sorry hoor, maar ik doe een serieuze oproep. Als je niks zinnigs te melden hebt, doe het dan ook niet.
Natuurlijk is hij achter de dader aangerend, maar ik denk dat hij jullie had moeten roepen, want jullie kunnen denk ik wel zo'n 45 km per uur rennen.
Dus nogmaals:doe volwassen en normaal.
Een Tomos mag helemaal geen 45 dus wie is nou de crimineel hier?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef coco2004 het volgende:
dat mag een tomos dus wel........quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een Tomos mag helemaal geen 45 dus wie is nou de crimineel hier?![]()
Binnen de bebouwdekom 30km/h erbuiten 40km/h niet dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef coco2004 het volgende:
[..]
dat mag een tomos dus wel........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |