abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:53:26 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40912770
Metro Krant -->Tis godverdomme gewoon een "verkapte klaagbaak"

Nu weer al die brieven aan die Koblenco gericht wat een huilies allemaal

Als je godverdomme toch zo'n grote bek durft te hebben kom dan godverdomme eens in KLAAGBAAK posten op FOK dan heb je pas ballen.

Het is wel lachwekkend om ze te lezen.

Maar zodra 1 persoon een bepaalde mening ergens over heeft gaat het daar dagen lang over door.

Net zoals dat roltrap gezeik rechts / links staan

Sterf even schrijvende klaagbakers aan de Metro
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:54:26 #2
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40912808
Denk dat ik ook maar een brief ga schrijven en gewoon een topic over een bepaald onderwerp open in de Metro
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_40912819
Ging dat over de metro van gisteren?
pi_40912829
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Razor21 het volgende:
Als je godverdomme toch zo'n grote bek durft te hebben kom dan godverdomme eens in KLAAGBAAK posten op FOK dan heb je pas ballen.
Mag ik deze quote in m'n onderschrift zetten?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:55:00 #5
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40912831
Metro alleen sudoko puzzels en horoscopen, de rest is troep ja kan je nagaan
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:56:42 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40912875
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
Volgens mij gaat het nog steeds over dat 'rook' gebeuren.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_40912933
Vandaag was er een brievenschrijver in de Metro, die klaagde over Koblenko. Dit deed hij met dusdanig "intelligent" taalgebruik, dat het gewoon onleesbaar werd. Het was gewoon treurig. Kan iemand deze brief overtypen of zo? Het is namelijk briljant. Ik vind de brieven in de Metro wel tof, meestal.
pi_40912959
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het nog steeds over dat 'rook' gebeuren.
En nu ook over een column, waarin ze iets zegt over figuren met het syndroom van down. Wat een mongolen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:59:05 #9
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40912960
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
Van die Koblenco wel vandaag ook trouwens.
Maar van dat roltrappen gezeik is alweer een tijd terug.

Is het geen idee dat wij gewoon met z'n allen ook gaan schrijven? Krijg je een hele rel hahahha

Voorbeeld :

Rolofcopter N00b Koblenco.

blalalblblalallaballbaba

pi_40913075
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef Materia het volgende:
Vandaag was er een brievenschrijver in de Metro, die klaagde over Koblenko. Dit deed hij met dusdanig "intelligent" taalgebruik, dat het gewoon onleesbaar werd. Het was gewoon treurig. Kan iemand deze brief overtypen of zo? Het is namelijk briljant. Ik vind de brieven in de Metro wel tof, meestal.
De metro staat wel online, ben al aan het zoeken.
pi_40913096
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

De metro staat wel online, ben al aan het zoeken.
Je bent een held.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:04:12 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40913125
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:03 schreef Materia het volgende:

[..]

Je bent een held.
Je moet je alleen eenmalig registreren , maar dat zal hij ook wel weten
pi_40913406
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:04 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Je moet je alleen eenmalig registreren , maar dat zal hij ook wel weten
Dat had ik allang gedaan eerwaarde, weet alleen niet welke brief er bedoelt wordt.
pi_40913443
Je moet je registreren om de metro online te lezen, zo gaat het niet werken dus. Nu mis ik de literaire pareltjes.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_40913479
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Dat had ik allang gedaan eerwaarde, weet alleen niet welke brief er bedoelt wordt.
Het is geschreven door een man, die zelf een kind heeft met het syndroom van Down. Zoals gezegd, belachelijk moeilijk taalgebruik, waarvan ik me serieus afvraag of ie het zélf wel snapt. Vrij lange brief, in ieder geval.
pi_40913499
Registreren is gratis
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_40913554
Jaa en ze laten de taalfouten er ook altijd in staan, geniaal. Echt om te lachen.
pi_40913564
quote:
Geamuseerd heb ik de afgelopen week de reacties op de column van Victoria Koblenko
van vorige week gelezen. Wat waren we toch weer beledigd met z’n allen en vooral: wat waren de reacties toch weer voorspelbaar! Natuurlijk was, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten, mevrouw Koblenko maar een hersenloze ex-soapie. Wanneer men de moeite zou nemen om iets meer informatie in te winnen, dan zou men hebben geweten dat mevrouw Koblenko in 1999 haar Gymnasiumdiploma heeft gehaald en daarna een studie Politicologie en Ruslandkunde aan de Universiteit in Leiden is gaan volgen. Dingen waar toch wel een bepaalde mate van intelligentie voor vereist schijnt te zijn.Uit de reacties bleek ook dat maar weinig mensen de
column echt gelezen hebben. De kern van de zaak was namelijk om aan te geven dat niet-rokers ongewild nadelen ondervinden van een keuze die anderen, namelijk rokers, maken.
Mensen die roken kiezen bewust voor het verhoogde risico op kanker, mensen die meeroken kiezen daar niet voor, maar worden door de keuze van de roker gedwongen tot een verhoogd risico op kanker. Als mensen de keuze maken om te roken en dus bewust kiezen voor een verhoogd risico op kanker, dan is dat hun keuze en die respecteer ik. Wanneer men mijn keuze om niet te roken en niet een verhoogd risico op kanker te willen lopen echter niet respecteert, en
dat is wat er gebeurt wanneer er in de horeca gewoon wordt gerookt, dan heeft mevrouw Koblenko dus volledig gelijk wanneer zij tegen rokers stelt: “Krijg allemaal
de kanker, maar niet in mijn buurt!”
Deze?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:16:34 #19
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40913566
Koblenko. Ik walg van haar. Misplaatste arrogantie die ze uitstraalt. Bah.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40913581
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:14 schreef Materia het volgende:

[..]

Het is geschreven door een man, die zelf een kind heeft met het syndroom van Down. Zoals gezegd, belachelijk moeilijk taalgebruik, waarvan ik me serieus afvraag of ie het zélf wel snapt. Vrij lange brief, in ieder geval.
Oh ja ok ik weet het al.
pi_40913607
Vuige stripafschaffers daar!
pi_40913622
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef Wackyduck het volgende:
Je moet je registreren om de metro online te lezen, zo gaat het niet werken dus. Nu mis ik de literaire pareltjes.
Mwoah geen e-mail check, dus even de brief gekopieerd:
quote:
Koblenko, stop met uw column

Mevrouw Koblenko, mag ik u feliciteren met het feit dat het u wederom is gelukt om, met uw pseudointellectuele gebrabbel, gevat in een column, een grote groep mensen te kwetsen. De zinsnede “mijn moeder dacht terecht dat ze niet nog zo’n mongool wilde maken” is niet alleen zeer
kwetsend voor personen zoals ikzelf, gezegend met een prachtige zoon met het syndroom van Down, maar ook voor de groep van personen met het syndroom van Down zelf. Eens te meer blijkt dat de kennis over het syndroom van Down en de enorme, wellicht normale, spreiding van zowel verstandelijk als lichamelijk niveau van functioneren zeer beperkt is. In uw geval is dat niet verrassend te noemen, gezien het feit dat u in elke door u geschreven column blijk geeft van een zeer beperkte kennis van elk door u aangevat onderwerp. Ik kan u verzekeren, dat als ik uw overbodige meningen lees, ik des te trotser ben op mijn zoon. Hij geeft namelijk meer blijk van beschaving en intelligentie dan ik ooit bij u heb mogen waarnemen. Mijn advies aan u en aan de krant is om per direct te stoppen met uw column. Het is een belediging voor elke echte columnist met een maatschappelijk relevante mening en in het bezit van het benodigde talent dit goed te verwoorden. Ik leef in de hoop dat Metro ook inziet dat de ruimte, welke u nu inneemt in de krant met uw onnozelheid, beter gebruikt kan worden.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_40913671
-Edit-
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:20:06 #24
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_40913695
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:18 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Mwoah geen e-mail check, dus even de brief gekopieerd:
[..]
Dat is hem
pi_40913758
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:20 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat is hem
Yep! Echt, ik snapte er in eerste instantie geen hol van en ik pretendeer goed in Nederlands te zijn. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')