abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40988039
Ik verkoop kaartjes voor woekerprijzen en dan gaan mensen janken dat het diefstal is! Hoe kan dat nou!!!

Mjah, dan heb je iets niet goed begrepen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_40988080
Oeps!
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef yvonne het volgende:
Senang, kloon van gebande, hoppa, in de prullenbak
Ik had hier net zo goed niet kunnen reageren, kortom.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2006 @ 08:42:56 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40990549
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Jij wel, maar dat geldt niet voor iedereen.
bestel je ze online
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 20 augustus 2006 @ 08:45:04 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40990559
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:09 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Jawel dat is het wel. het is uberhaupt verboden de kaarten door te verkopen, staat wel ergens op de kaarten.
AV zijn leuk een aardig, maar de nederlandse wet zegt dat kaarten wel door mogen verkocht worden. de politie staat erbij maar kan niks doen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 12 september 2006 @ 16:06:15 #130
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_41738764
Wat ook leuk is

Je zorgt dat je het hoogste bod hebt en spreekt met de kaartverkoper af. Je gaat er alleen of met een paar vrienden (die ook een hekel aan zulke mensen hebben) naar toe en als je uiteindelijk het geld wilt overhandigen dan pak je hem. Verkoop hem een paar flinke klappen en rot schoppen en zeg hem dat het een triest figuur is. Pak de kaarten en je geld en zo heb je een paar vliegen in 1 klap Oja je kan ook zijn beurs nog afpakken...

Je hebt namelijk je kaart(en), je geld en bent de nodige agressie kwijt..en kaartverkoper gaat eens nadenken..

[ Bericht 3% gewijzigd door denka op 12-09-2006 16:12:36 ]
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_41739173
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:22 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Hier heb je idd een punt. Maar, nog steeds deels eigen schuld.
Hoezo is het je eigen schuld dat er van die egoistische, profiterende kut mensen zoals TS bestaan?

Van mij mogen ze de wet veranderen en hier een flinke boete op leggen en vervolgens alleen tickets op naam verkopen zodat je ze niet kan door verkopen, en ook Marktplaats enzo moet het gewoon verbieden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:12:04 #132
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_41740999
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo is het je eigen schuld dat er van die egoistische, profiterende kut mensen zoals TS bestaan?

Van mij mogen ze de wet veranderen en hier een flinke boete op leggen en vervolgens alleen tickets op naam verkopen zodat je ze niet kan door verkopen, en ook Marktplaats enzo moet het gewoon verbieden.
idd kaartjes op naam is de oplossing
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')