Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Devrim_ het volgende:
tvp..kom ook niet langs stap 3
Hmm..ik wacht nog wel ff dan...ik heb het spel toch nog niet binnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.
me 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.
Wat voor ander mailtje? Moet je nog een mailtje krijgne? Download is nu op 78 procent en k heb die code al binnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef McGilles het volgende:
Ik heb het spel nu binnen en m'n code gekregen, duurde alleen een minuut of 20 totdat ik mijn mailtje kreeg, nu zit ik te wachten op een ander mailtje zodat ik verder kan![]()
![]()
Ik zou die link van de Universiteit Twente pakken. Die was bij mij behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
* Ipho download nu gewoon met 16kb/s via Xfire
Jepz. en FTAquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:52 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
a.b.boneless
mrc17 zit ook op FTD zie ik![]()
450 kb/s max bij mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou die link van de Universiteit Twente pakken. Die was bij mij behoorlijk snel.
Treur niet, na 3 potjes online spelen heb ik het ongeveer wel gezien, het verveelt heel snel en sprayen op afstand is nog effectief ook! Had makkelijk gewonnen in een 8/8 DM play, eerste keer dat ik speelde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme hier baal ik dus echt van. Zoals gezegd doet mijn muis fucking vreemd tijdens het spelen van deze game, hij schiet zo ineens naar andere plekken op het scherm
. Terwijl ik hier anders helemaal geen last van heb!
Ging bij mij rond de 950 kb/s.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
450 kb/s max bij mijredelijk snel dus
Gewoon Deathmatch spelen. Dan speel je in je ééntje tegen de rest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:31 schreef Byte_Me het volgende:
kun je dit spel ook oefenen in multiplayer mode?
ik speel niet vaak zulke spellen en wil dus niet meteen in een team spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |