Jazekers die geile staart van emquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind Basshunter eigenlijk heel leuk, ik ben zelfs stiekem een beetje verliefd op dat leuke kapsel en die stoere blik
![]()
Dat staartje van hem is zo gaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vind Basshunter eigenlijk heel leuk, ik ben zelfs stiekem een beetje verliefd op dat leuke kapsel en die stoere blik
![]()
Stuur Generaal Grafkanker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Gooi een paar Brood_Korsten naar die breezers!
geef die stakker anders nog wat extra aandachtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef De_Ananas het volgende:
Gooi een paar Brood_Korsten naar die breezers!
Lekker met een pils in de hand naar steekpartijen tussen Nazi's en Mocro's kijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Aurelianus het volgende:
Morgen breekt die vergaarbak van plebejers hier ook weer los.
NIET WAARquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat staartje van hem is zo gaar.
Nee, jij hebt dat besloten en de rest zegt maar ja om er vanaf te zijn, dominant meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
NIET WAARHij is leuk, dat heeft mijn vriendinnengroep unaniem besloten
![]()
Dat laatste is nou precies de reden dat ik je niet toevoeg op msnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, jij hebt dat besloten en de rest zegt maar ja om er vanaf te zijn, dominant meisje.
Omdat jij zo dominant bent?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:27 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat laatste is nou precies de reden dat ik je niet toevoeg op msn![]()
Je kunt mijn mannelijkheid gewoon niet aan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Omdat jij een stuk addergebroed bent !![]()
Bitchfightquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt mijn mannelijkheid gewoon niet aan.
Mannelijk? Laat me niet lachen! Jij bent toch diegene die achter 14 jarigen aan gaat.......tja een kinderhand is snel gevult zeg ik maar......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt mijn mannelijkheid gewoon niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |