Vandaag hadden we een familieuitje, je kent het wel ff een dagje gezellig met de hele familie weg naar een pretpark. Ah fijn 's morgens vroeg rijden we naar het station en stappen op de trein.
Nou is het eigenlijk zo dat ik een goede kennis ben van de familie en ik enorm verliefd ben op een lekkere milftante van rond de 40 jaar. Wij hebben dus ook een relatie maar deze is geheim en niemand anders mag hier nog van weten.
Aangezien we al wat laat waren vanmorgen, was ze in de haast vergeten een slip aan te doen.
Nou ja, ik zei tegen haar, ga maar lekker ergens alleen zitten dan valt het vast niet op.
5 minuten later stapt er een nerd in de trein, je weet wel: onder de puisten, brilletje op.
Hij gaat dus tegenover mijn "vrouw" zitten, pakt zijn laptop uit de tas en gaat daarop bezig.
Vervolgens zie ik hem dus constant tussen de benen van mijn "vrouw" loeren.
Ze zegt dus ook tegen hem: Wat zit je nou te kijken? Waarop de brilleman snel wegloopt en nog iets naroept dat ie nog wel een topic op fok! hierover zou openen.
Mijn klacht is dus: Nerds die tussen de benen van je vrouw loeren in combinatie met een geheime relatie zodat ik niks kan doen, omdat de relatie niet mag opvalen bij de familie.