dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik em zo lekker vind.
Dan denk ik trouwens dat hij rond de ¤55,- zal kosten, gezien het verpakkingsmateriaal.
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet kenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef lienelien het volgende:
Karma Komba shampoo bar ruikt eigenlijk hetzelfde als de zeep, alleen een stuk sterker.
Tsjah... een geur beschrijven is best moeilijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Ja ik had al terug gemaildquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:39 schreef lotje11 het volgende:
He Anitra, heb je mijn mail gehad??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Eindelijk een cadeau met alle heerlijke dingen van Lush (de UKwebsite):
[afbeelding]
Tropical Showers
Contains:
Avowash Soap
Big Calm Shower Jelly
Each Peach Massage Bar
Buffy Body Butter
Happy Hippy Shower Jelly
I Should Coco
Lemslip Buttercream
The Olive Branch Shower Gel
Sexy Peel Soap
Sandstone Soap
En er staat Happy Hippy Shower Jelly?
Prijs in Engeland: 34,95 pond.
De verpakkingen bij de Soap Stacks zijn twee elastiekjes en een kartonnetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje gek; je koopt al die producten bij elkaar dus zou je verwachten een soort voordeelverpakking te hebben zoals bij de soapstacks. Maar nee, het is juist duurder!
Echt oriëntaals.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik de geur van Karma niet ken![]()
Mag ik gokken? E54,95 of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket! En je hebt geen bad nodig ook. Ik ben benieuwd wat deze in Nederland kost, de prijs als je ze allemaal los koopt is ¤50,90.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:38 schreef Aarti het volgende:
Ik ben net in bad geweest meten Creamy Candy
Onder luid gemopper van de zoete geur.zeikwijf![]()
Ehm...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Echt oriëntaals.
Vava, hoe noemde jij de Karma-geur ook alweer?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:41 schreef CherryLips het volgende:
oude wijvenlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |