Duiven zijn vliegende ratten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
Ik zag vanochtend een duif aangereden wordenHij lag op ze rug te spartelen, ik denk dat hij veel pijn had
![]()
Nou na dit spectaculaire begin van mijn dag went ik mijn hoofd richting het vervolg van de weg om verder te fietsen, hoor ik achter mij :
Zou je dat arme beestje niet eens ff helpen !!!
Dus ik kijk om staat er zoeen idiioot met die duif in ze kladden![]()
Dus mijn klacht is :
Als je die kut duif wilt redden moet je dat zelf weten maar betrek mij daar niet bij JA !!!
![]()
Je strakke nichtjes dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
Ik heb geen zusje van 9En als ze het was, intreseerd het me geen reet laat haar ook maar lekker dood gaan.
Die duif lag er op de terug weg niet meer, anders was ik er nog ff hendig over heen geslipt![]()
Jasses wat ben jij een eng manneke zeg....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
Ik heb geen zusje van 9En als ze het was, intreseerd het me geen reet laat haar ook maar lekker dood gaan.
Die duif lag er op de terug weg niet meer, anders was ik er nog ff hendig over heen geslipt![]()
Gelukkig maar he.Stel je voor zeg, 't kind zou met jou als broer opgescheept zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |