Met het openen van dit topic schat ik jouw IQ op ± 60.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
TT zegt genoeg, deze josti's zijn om te kotsen.![]()
een IQ onder de 102![]()
Hopen dat je zelf nooit een josti wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
een IQ onder de 102![]()
Boos dat zelfs zij je niet wouden aannemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
een IQ onder de 102![]()
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:53 schreef whosvegas het volgende:
Doe ff normaal
Je bent zelf een josti met al je horoscoop voorspellingen. In Truth heb ik een paar posts van je gelezen en ik dacht eigenlijk dat je zelf zo'n 'sociale werkvoorzieningen josti' was
sukkel...
Nee: neerkijken op iemand met een hoger IQ dat is intelligent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Met het openen van dit topic schat ik jouw IQ op ± 60.
En neerkijken op mensen die iets minder slim zijn is sowiso
wat kraam jij een hoop onzin uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Dat mag gewoon helemaal in caps: POEP.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
TS je lult echt Poep met de hoofdletter P
gelukkig is je spelling okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Schrijf ik datquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee: neerkijken op iemand met een hoger IQ dat is intelligent.
Dus een IQ van 101 maakt je ook meteen aso ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101
Dus jij vindt het geloven in atrologie een teken van intelligentiequote:terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Mitterand... die gast van Frankrijk... die mag nog niet eens een josti genoemd worden, want daarmee beledig je deze bevolkingsgroep!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Op jou of met jou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Braken jullie even mee?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Met het openen van dit topic schat ik jouw IQ op ± 60.
En neerkijken op mensen die iets minder slim zijn is sowiso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |