Dat hangt al langer in de lucht. Hopelijk wordt het een mooie club.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:29 schreef Radegast het volgende:
Van Holsbeeck
[..]
Zou me niks verbazen als Biglia nog verkocht gaat worden de komende weken...
Polak zal wss de eerste zijn die vertrekt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:55 schreef Crazy_maniac het volgende:
beginnen met Boussoufa buiten gooien, de best verdienende speler van België is het allemaal niet waard, Biglia doet ook onder, dus die mag ook vertrekken en zo kunnen we waarschijnlijk 10 miljoen euro compenseren die we verliezen met Europees voetbal. Ohja en het hele bestuur mag ook buiten, die mannen zien zijn alles aan het kapot maken wat van der stock (RIP) heeft opgebouwd.
quote:"De muren hebben getrild op Anderlecht"
di 12/08/08 - Herman Van Holsbeeck heeft woord gehouden. De manager van Anderlecht heeft de spelers de levieten gelezen. "Ik zag hem nog nooit zo kwaad", zegt Guillaume Gillet.
"Ik ben nu weer kalm", zegt Van Holsbeeck in Het Nieuwsblad. "Maar iedereen heeft de boodschap begrepen."
(Belga)
"De manier waarop ik de groep toesprak, zal ik niet uit de doeken doen. Maar ik weet nu perfect wie mee verdrinkt als het schip zinkt en wie blijft vechten om te overleven", weet Van Holsbeeck (foto).
"De spelers moeten begrijpen dat de inzet er altijd en overal moet zijn, ook al draait de ploeg vierkant."
Ondertussen dreigde coach Ariël Jacobs ook al met boetes.
"Ik ga ervan uit dat de spelers deze moeilijke periode overwinnen zonder boetes", luidt het bij Van Holsbeeck. "Ze moeten zelf beseffen dat ze hun plichten moeten nakomen."
"Nu telt alleen een overwinning bij Cercle. Goed voetbal is nu niet zo belangrijk, maar ik wil wel inzet zien", besluit de manager.
Coach Jacobs denkt ook al aan de komende weken. "Niet alleen zaterdag wil ik scherpte zien, de spelers moeten dat nu 34 wedstrijden tonen."
Gillet: "Het kan zo echt niet verder"
"Wij, als spelers, hebben vooral gezwegen en geluisterd. Het was de eerste keer dat ik Herman Van Holsbeeck kwaad heb gezien. De muren op Anderlecht hebben getrild", zegt Guillaume Gillet.
(Belga)
"In Gent konden Michel Louwagie en Ivan De Witte ook hard roepen, maar dit kon ook tellen."
"Alles wat er fout loopt, hebben we besproken. Het kan zo echt niet verder", zegt Gillet in de kranten. "Tegen Standard was onze mentaliteit slecht."
"Zes op zes tegen Cercle en AA Gent is een must. Veel mensen geloven niet meer dat Anderlecht op dit moment nog twee matchen na elkaar kan winnen. Wij moeten het tegendeel bewijzen."
"Nu verliezen in Brugge kan echt niet. Dat past niet bij de traditie van deze club. Ook voor de fans moeten we winnen."
"Zaterdagavond zagen we dat ze kwaad zijn, maar dat is normaal. Ze kunnen niet aanvaarden dat er geen vechtlust is."
"Of we Frutos missen? Natuurlijk, maar de coach heeft al veel dingen uitgeprobeerd. We moeten een oplossing vinden, want anders dreigt een grote crisis."
Juhasz: "Iedereen wil blijven voor fans"
Ook Roland Juhasz vond het groepsgesprek meer dan nodig. "Iedereen weet nu wat zijn taak is", zegt de Hongaarse verdediger in Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws.
(Belga)
"Er moet heel wat wat veranderen, willen we winnen", weet Juhasz. "We slikken domme goals en verliezen veel duels."
"En er moet niet alleen naar de verdediging gekeken worden. Verdedigen doe je, net als aanvallen, met elf."
"We mogen nu niet bang zijn, maar opnieuw voetballen zoals in de terugronde van vorig seizoen."
Juhasz is een van de spelers die op de lijst staat van mogelijke vertrekkers. "In de kleedkamer praat niemand over een transfer", luidt het echter.
"Iedereen wil blijven om alles goed te maken voor de fans. Alleen de titel en de beker kunnen ons seizoen nu nog redden," zegt Juhasz.
Met het imago, verleden en uitstraling van Verschueren of CVDS wordt je niet geboren hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:02 schreef Crazy_maniac het volgende:
Zo'n Van Holsbeeck mag roepen zo hard hij wil, zo iemand kan je toch niet au sérieux nemen?
Ik kan me inbeelden als mensen met het imago, het verleden en de utistraling van de zilvervos of CVDS dat deden dat je eens begon na te denken. Maar iemand zoals HVH ... ik kan het me niet voorstellen. Kerels zoals Boussouffa die blijkbaar 1.3 miljoen euro per jaar verdienen of een bonk als Wasilewski ..
Welk verleden? Dat van omkoping?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:02 schreef Crazy_maniac het volgende:Ik kan me inbeelden als mensen met het imago, het verleden en de utistraling van de zilvervos of CVDS dat deden dat je eens begon na te denken
Hij doelt op z'n verleden als succesvol zakenman, selectieheer en voorzitter. CVDSquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Welk verleden? Dat van omkoping?
Hier het filmpje. Dat been ziet er niet best uit. Maar die EHBO-er die uitglijdtquote:Zitka breekt kuitbeen en tanden én valt van brancard
29/11/2008 11:36
Anderlecht moet doelman Daniel Zitka minstens twee maanden missen. De keeper blijkt vrijdagavond zijn linkerkuitbeen te hebben gebroken. Tevens braken er twee tanden af bij de goalie.
Het ging voor Zitka mis tijdens een luchtduel met Siebe Blondelle. De keeper kwam verkeerd neer na een onschuldig luchtduel met de verdediger van FCV Dender EH. Zijn kuitbeen brak daarbij en zal hierdoor zes weken in het gips moeten.
Manager Herman Van Holsbeeck meldde via Sporza.be dat Zitka deze week nog een onderzoek moet ondergaan. 'Zijn enkel is nog te gezwollen voor een exacte diagnose. Pas begin volgende week zullen we meer weten. Als blijkt dat Daniel ook zijn enkel heeft gebroken, staat hij voor een revalidatie van maanden. Maar zover zijn we nog niet.'
Tot overmaat van ramp ging het met Zitka ook nog mis toen hij per brancard van het veld werd gedragen. Een van de EHBO-medewerkers gleed uit, waardoor de doelman van de brancard viel.
Bron: VI
quote:Anderlecht strikt lookalike Kaka
Een opvallend gezicht op het trainingsveld van Anderlecht is de Braziliaan Renan Felipe Boufleur. De 19-jarige Renan lijkt als twee druppels water op de recent van AC Milan naar Real Madrid getransfereerde Kaka, al is hij een verdediger. Renan komt uit de B-ploeg van het Braziliaanse Santos en kan een contract van drie jaar tekenen bij paars-wit.
"Ik trainde bij Santos wel mee met de eerste ploeg, maar mocht er niet spelen", aldus Renate. "Iedereen zegt me inderdaag dat ik op Kaka lijk. Hij is ook mijn idool en uiterlijk hebben we dezelfde trekken. Maar daar stopt het meteen ook. Ik ben nog geen 65 miljoen waard."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |