Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef NJ het volgende:
Overigens was Bavaria City Racing ook veel te nat..
.
Ja wat een lul hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertje
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enige wat daar leuk aan was was om te zien hoe JP aka Harry Potter lekker kletsnat werd in zijn open toppertje
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja wat een lul hè.
Die gek kan ook echt NIETS doen of hij staat voor lul.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.
En Albers die z'n wagen liet afslaan en vervolgens startte terwijl ik op een meter of anderhalf van de auto stond..
Foto's.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef NJ het volgende:
Dat was inderdaad een hoogtepuntje ja.
En Albers die z'n wagen liet afslaan en vervolgens startte terwijl ik op een meter of anderhalf van de auto stond..
Daarvan ben ik nu even een filmpje op YouTube aan het zetten.quote:
Welnee we hebben nu Pastors!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha
prachtig vond ik dat...
En ja, een lul... die straks nog 100.000zoveel stemmen gaat halen?![]()
stem liever op me eigen lul![]()
Gefeliciteerd ouwe!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:00 schreef n00cL30n het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Leuke foto's bleu!
Vanochtend mijn Network+ gehaald!
Thanks mennn, ben er wel blij mij idd.quote:
Thankies moppie..:)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |