ik dacht dat ik GI zag postenquote:
Je lijkt er ook opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef NJ het volgende:
Knut.
Ik word gewoon aangezien voor Knut..
het spijt me, ik zeg het je: HET SPIJT MEEEEEquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef NJ het volgende:
Knut.
Ik word gewoon aangezien voor Knut..
Zo rond pasen begon hij ineens weer te posten.quote:
Mogguh, Jerruh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het spijt me, ik zeg het je: HET SPIJT MEEEEE
zo, en nou genoeg kniewerk!.
mogguh NJ.
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef Ripley het volgende:
Ow, is de grote dag vandaag! Ik ben benieuwd
Jij bent ook eerder getrouwd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader geworden
nee, dat werktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:00 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik vind em maar een na-aper. Ik ben al bijna een jaar geleden vader geworden
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.quote:
Leve ons jeugd!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.
Ik vind hetw el liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
En jullie zijn nu allebei burgerlullen met huisje, boompje, beestje, gezinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |