abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71093527
Absoluut, heb je helemaal gelijk in!
 FR
pi_71149599
leuk om te lezen, soms moet je een poos weggaan om thuis te komen is ook mijn ervaring

ik denk dat je een stuk gelukkiger bent en bewuster van je voorspoed als je iig probeert je dromen waar te maken!
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 20 juli 2009 @ 15:47:03 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71151830
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef FP128 het volgende:
Nah, goed dat je je weer thuis voelt maar wat ik wel wil zeggen is dat jullie mischien het zoveelste
voorbeeld zijn van mensen die onvoldoende beseffen wat hun nieuwe thuisland inhoudt en heel
vaak te weinig weet hebben wat ze te wachten staat. En kom nou niet met het veelgehoorde excuus
dat het niet zo is want dat is de eerste meest gehoorde reactie "het ligt niet aan ons" Kan zijn maar dan
moeten er wel hele externe factoren een rol spelen zoals een coup waarbij iedere buitenlander zsm het
land dient te verlaten. Voordat je naar een ander land toegaat moet je minimaal een 1/2 jaar vantevoren
informatie over alles en nog wat opvragen (er zelfs heengaan) want er zomaar van uitgaan dat men dezelfde 'zekerheden'heeft die men op sociaal niveau wel in Nederland heeft(loketje voor al uw vragen)
is wel erg kortzichtig en dom. Hopelijk is dit een goede les geweest en een waarschuwing voor anderen.
Ik vraag me eigenlijk af wat JOUW ervaringen precies zijn met vertrekken / emigreren uit Nederland, en wat daar allemaal bij komt kijken? Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden dat je jezelf meer baseert op televisieprogramma's als "Ik Vertrek" dan dat je zelf ook daadwerkelijk een emigratie hebt ondernomen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')